13
یکشنبه 28 بهمن 1397
شماره 7604
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا دایی بهترین گزینه برای ریاست فوتبال است؟

یادداشت یک
شاید مهم‌ترین دلیلی که علی دایی برای رد اینگونه پیشنهادها دارد این است که او دوست ندارد وارد بازی‌های سیاسی شود.
ویژه
ماریو بودیمیر در بازی با استقلال خوزستان نخستین حضورش در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرد؛ تجربه‌ای که اصلا برای او موفقیت‌آمیز نبود. البته برانکو سعی کرد در نشست خبری بعد از بازی برای مهاجم هموطنش ارزش‌آفرینی کند.
وقتی تراکتورسازی بازی رفت با استقلال را 3 بر صفر باخت، یک خبرنگار در میکسد ‌زون ورزشگاه آزادی از اشکان دژاگه پرسید:«آیا برای استراحت و گذراندن دوران بازنشستگی به ایران آمده‌اید؟»
در روزی که ورزشگاه یادگار امام پر شد و تراکتورسازی یک پیروزی ارزشمند برابر استقلال به‌دست آورد...
رئیس فدراسیون جهانی جودو در پاسخ به سوالی درباره شکست‌های مشکوک سعید ملایی پیش از رویارویی با رژیم صهیونیستی، گفته این موضوع به دقت بررسی خواهد شد
فرشاد احمدزاده با وجود حضور در لیگ لهستان همچنان بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کند و برایش نتایج تیم سابقش مهم است. شماره 10سابق سرخپوشان این روزها باتوجه به تغییر سرمربی تیم خود اعتقاد دارد که فرصت بیشتری برای بازی‌کردن نصیبش خواهد شد.
داستان لغزش تیم شفر در مواجهه با تیم‌های نیمه بالای جدول. شکست‌دادن تراکتورسازی در تبریز، می‌توانست از استقلال یک مدعی واقعی برای قهرمانی لیگ برتر بسازد اما آبی‌ها این مسابقه را بدون امتیاز ترک کردند و بعد از مدت‌ها طعم شکست در لیگ را چشیدند.

فقط مربی بزرگ در حد کی‌روش

تیتر یک
یک مدیر ارشد در فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با همشهری ورزشی شایعه مذاکره با برانکو، علی دایی و جواد نکونام را رد کرد و گفت سرمربی بعدی تیم ملی، نامی بزرگ دارد گفته می‌شود مذاکره با لورن بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه شروع شده است
دژاگل

دژاگل

درباره ستاره ایرانی تراکتورسازی؛ از گل تماشایی تا شادی انگلیسی. فوتبال اشکان دژاگه را می‌توان به دوره‌های کاملا متفاوتی تقسیم کرد. از کشف استعدادش در هرتا تا قهرمانی شگفت‌انگیز بوندس‌لیگا در وولفسبورگ، از اوج گرفتن در فولام تا سقوط در ترکیب العربی قطر و از بازگشت ناکام به بوندس‌لیگا و انگلیس تا شکستن طلسم حضور در فوتبال باشگاهی ایران.
تیم مونتاژی
تیم مونتاژی
باشگاه‌های اروپایی به سبک خودروسازی ایران و با جنس خارجی تیم‌های خود را می‌سازند
مهدی شریفی یکی دیگر از بازیکنانی است که در این فصل و با بازشدن پنجره نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و امیدوار است که بتواند زیرنظر برانکو یک‌بار دیگر به روزهای اوج خودش بازگردد...
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باخت حداقلی به تراکتورسازی در ورزشگاه مملو از جمعیت حریف اصلا نتیجه‌ای نیست که به خاطرش بتوان پنبه استقلال و وینفرد شفر را زد. حتی اگر بدانیم استقلال برای نجات فصلش نیاز مبرم به کسب پیروزی در تبریز داشت...
بایرن‌مونیخ در سال جدید میلادی هنوز موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. آنها شب سختی را در آکسبورک گذراندند و به زحمت توانستند 3بر 2 حریف‌شان را شکست دهند.
معادلات فوتبال ایران خیلی جالب است. اینجا به‌طور متوسط هر 2ساعت یک بیانیه تند از سوی باشگاه‌های لیگ برتری صادر می‌شود