13
دو شنبه 7 آبان 1397
شماره 7516
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شبکه مال خودمونه!

اصل مطلب، همین سه کلمه بود
یادداشت روز
​​​​​​​صبح دیروز علی فروغی- مدیر جوان شبکه 3 - مهمان برنامه رضا رشیدپور بود تا در مورد جنجال‌های پرشمار این روزهای شبکه و از جمله عدم‌پخش 2 هفته‌ای برنامه نود توضیح بدهد.
ویژه
کی‌روش استنلی سوارز؛ این برزیلی خوش قدوبالا بدون تردید بهترین خرید سپاهان در این فصل و موثرترین بازیکن این تیم طی 10هفته سپری‌شده بوده است.
از جمله حاشیه‌های بازی پرسپولیس و سایپا، ادعای یکی از خبرنگاران تلویزیون مبنی بر کتک خوردنش از علی دایی بوده است.
یک پای درگیری‌های ورزشگاه تختی حمیدرضا طاهرخانی بود؛ بازیکن کم‌‌سن‌و‌سالی که درگیری‌ها از او شروع شد.
اینکه سعید معروف سوپراستار والیبال ایران است، تردیدی نیست اما آیا او اجازه دارد در همه امور دخالت کند؟ به هزار و یک دلیل در همه امور والیبال دخالت می‌کند. اینکه او در مسائل فنی نظر بدهد، حق طبیعی یک کاپیتان است.
رانکو درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: «مفتخریم که به فینال آسیا می‌رویم اما قشنگ‌تر از آن این است که فینال در تهران انجام می‌شود؛ هیچ‌چیزی بهتر از این نیست که فینال را در تهران برگزار کنیم.
رادو، فرمول بدی را برای افزایش محبوبیت انتخاب کرده است. درگیری‌های پایان بازی پرسپولیس و سایپا همه را شوکه کرد؛ آن هم درحالی‌که سرخپوشان به‌زودی مهم‌ترین بازی تاریخ‌شان را در پیش خواهند داشت و انتظار می‌رفت فارغ از هر نتیجه‌ای که به‌دست می‌آید.

صحنه‌آرایی صبحگاهی

تیتر یک
قضاوت مردم در کامنت‌های اینستاگرام برنامه حالا خورشید نشان می‌دهد که بازنده رویارویی غیر مستقیم فروغی و فردوسی پور، مدیر جوان شبکه‌3 بوده است
به استوکس فکر نمی‌کنم

به استوکس فکر نمی‌کنم

کی‌روش استنلی: استقلال را بردیم چون تاکتیک آنها را می‌دانستیم. کی‌روش استنلی تا هفته پنجم نتوانست گلی برای سپاهان به‌ثمر برساند ولی او از دیدار برابر پارس‌جنوبی جم و در وقت‌های اضافی موفق شد، نخستین گلش با پیراهن سپاهان را ثبت کند.
هلی‌کوپتر مرگ
هلی‌کوپتر مرگ
فوتبال انگلیس شنبه‌شب شبیه صفحه حوادث بود. فوتبال انگلیس شنبه شب بحرانی و غم‌انگیزی داشت. هلی‌کوپتر حامل برخی مقامات لسترسیتی بلافاصله پس از بلند شدن از روی چمن ورزشگاه کینگ‌پاور سقوط کرد و سرنشینان را به کام مرگ برد.
روز شنبه دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که دو تیم با وجود انجام یک بازی زیبا، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا نکردند، اما در پایان بازی اتفاقی که نباید رخ داد و بازیکنان پرسپولیس و سایپا در اتفاقی عجیب به جان یکدیگر افتادند و شاید اگر حضور بموقع یگان ویژه نبود اتفاقی بدتر رخ می‌داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
داستان بازنشسته‌های فوتبال ادامه دارد. ماجرای بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شده است.
نگاهی به عملکرد صداو سیما در زمان برگزاری مسابقات جهانی کشتی
سرمربی سایپا با توجه به جنجال‌های شنبه‌شب دوباره رودر‌روی هواداران پرسپولیس قرار گرفت