• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
دو شنبه 7 آبان 1397
کد مطلب : 35815
+
-

به استوکس فکر نمی‌کنم

به استوکس فکر نمی‌کنم

کی‌روش استنلی تا هفته پنجم نتوانست گلی برای سپاهان به‌ثمر برساند ولی او از دیدار برابر پارس‌جنوبی جم و در وقت‌های اضافی موفق شد، نخستین گلش با پیراهن سپاهان را ثبت کند.او پس از پارس جم، به فولاد خوزستان هم گل زد و در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان هم 2 بار گلزنی کرد. دیدار بعدی طلایی‌پوشان در لیگ، برابر نساجی مازندران بود که باز هم کی‌روش مانند دیدار برابر شاگردان مرزبان دبل کرد. کی‌روش برابر استقلال هم یک گل سخت زد تا نشان دهد برای سپاهان و البته امیر قلعه‌نویی مهره با ارزشی است. کی‌روش درخصوص بازی با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

  پیش‌بینی می‌کردید استقلال را در آزادی ببرید؛ آن هم با گل 3امتیازی خودت؟
خب، ما برای برد بازی می‌کردیم و قبل از بازی هم سرمربی تیم در مورد اهمیت برد در این بازی برای ما صحبت کرده بود. این برد طبیعتا بیشتر از 3امتیاز ارزش داشت؛ چون در زمین حریف بازی می‌کردیم و حریفمان هم استقلال بود.

  مستحق برد بودید؟
هر دو تیم دنبال برد بودند ولی فکر می‌کنم تیم ما نمایش بهتری داشت. ما در زمین حریف به‌خوبی خودمان را نشان دادیم و استحقاق برد را داشتیم. ما استقلال را بردیم؛ چون تاکتیک آنها را می‌دانستیم. کادر فنی در طول هفته به‌خوبی نکات لازم را در مورد تاکتیک و سبک بازی استقلال به ما گفته بود.

  خطای فرشید طالبی روی دانشگر پنالتی نبود؟
این را باید از داور پرسید یا اینکه باید دید این دو بازیکن چه نظری دارند. من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در این زمینه حرف مطمئنی بزنم. داور تصمیماتی گرفت که از نظر خودش درست بود،حالا شاید هم درست یا اشتباه باشد که در این زمینه آنهایی می‌توانند صحبت کنند که قبلاً داوری کرده‌اند.

  در این بازی هفتمین گل خودت را در این فصل زدی، حتما خیلی خوشحالی؟
بله،خوشحالم که گل زدم و تیم‌ام برنده شد، ولی تلاش دیگر بازیکنان هم مهم بود. من دوست دارم در هر بازی گل بزنم یا اینکه بازیکن تأثیرگذاری باشم. مهم این است که کادر فنی از من راضی باشد و امیدوارم در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم. آقای گل شدن هم برای هر مهاجمی لذتبخش است ولی برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

  به‌نظر می‌رسد رقابت سختی با آنتونی استوکس- مهاجم تراکتورسازی- داری؟
من به رقابت با این بازیکن یا مهاجمان دیگر فکر نمی‌کنم. دوست دارم کار خودم را انجام دهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. چیزی هم در مورد آینده قابل پیش‌بینی نیست.

  برخی معتقدند خشن بازی می‌کنی، نظر خودت چیست؟
من بعد از بازی هم در این مورد صحبت کردم. وقتی به هوا بلند می‌شوم تا ضربه بزنم، من را می‌زنند اما داور خطای مرا می‌گیرد! من هیچ وقت دوست ندارم خشن بازی کنم.

  سپاهان، امسال قهرمان لیگ می‌شود؟
امسال رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک و فشرده است. برخی تیم‌ها نتایجی غیرقابل پیش‌بینی گرفته‌اند و ما باید بدانیم کار آسانی نداریم. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید اهمیت هر بازی را بدانیم. باید هر بازی برای بازیکنان سپاهان حکم فینال را داشته باشد و نباید ساده امتیاز از دست بدهیم. در جام حذفی هم باید با مس کرمان روبه‌رو شویم و دنبال قهرمانی در این جام هم هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید