• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 7 آبان 1397
کد مطلب : 35805
+
-

همه‌‌چیز از یک شب جنجالی

نارنجی‌ها تحریک کردند یا سرخ‌ها جنبه نداشتند؟

همه‌‌چیز از یک شب جنجالی

روز شنبه دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که دو تیم با وجود انجام یک بازی زیبا، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا نکردند، اما در پایان بازی اتفاقی که نباید رخ داد و بازیکنان پرسپولیس و سایپا در اتفاقی عجیب به جان یکدیگر افتادند و شاید اگر حضور بموقع یگان ویژه نبود اتفاقی بدتر رخ می‌داد. اما درگیری مقابل رختکن دو تیم از کجا شروع شد و چه‌کسی جرقه این اتفاق را روشن کرد؟
    آغاز همه‌‌چیز از گل سایپا 
در شرایطی که تا دقایق پایانی پرسپولیس با یک گل از سایپا پیش بود بازیکنان علی دایی توانستند به گل برسند. بعد از گلزنی، سلیمانی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و بازیکنانی نظیر امین حاج‌محمدی، مهدی سلیمانی و یکی دو نفر دیگر مقابل هواداران پرسپولیس حرکات عجیبی انجام دادند. خوشحالی زائدالوصف برخی از بازیکنان باعث شد تا هواداران پرسپولیس حسابی از این موضوع خشمگین شوند.
    حمله شجاع و رادو به سمت سایپایی‌ها
همزمان با سوت حسین زرگر، داور بازی، شجاع خلیل‌زاده و رادوشویچ به سمت نیمکت سایپا رفتند و اعتراض تندی را انجام دادند؛ البته در این بین شجاع اعتقاد داشت که یکی از بازیکنان سایپا به آنها فحاشی کرده و بازیکنان سایپا هم اعتقاد داشتند که شجاع فحاشی می‌کرده. هرچند در این لحظات با وساطت بازیکنان دیگر اتفاق خاصی در زمین رخ نداد.
    کفشگری مقصر اصلی شد
بعد از سوت پایان بازی و حمله شجاع، کفشگری به سرعت سراغ این بازیکن رفت و از او خواست که آرام شود، اما شجاع که متوجه این موضوع نبود کفشگری را هل داد و همین موضوع باعث شد تنش بین بازیکنان دو تیم شکل بگیرد و در نهایت به رختکن کشیده شود که به قول خود کفشگری همه‌‌چیز سر این بازیکن شکست.
    جومونگ بازی جلوی رختکن
درست زمانی که بازیکنان دو تیم وارد مسیر منتهی به رختکن شدند، درگیری بین آنها دوباره بالا گرفت و این بار کار به جاهای باریک کشیده شد. صادق بارانی از سایپا و طاهرخانی و رادو دروازه‌بان پرسپولیس در متن این درگیری‌ها قرار داشتند؛ شاید اگر مأموران نیروی انتظامی آنجا نبودند، اتفاقات بسیار بدی رخ می‌داد. به هر حال بین برخی از بازیکنان درگیری فیزیکی هم رخ داد، اما نکته عجیب، درگیری‌ای بود که نزدیک بود بین علی دایی و رادوشویچ رخ بدهد که خیلی زود این دو نفر را از هم دور کردند.
    آیا دایی سیلی زد؟
یکی از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مدعی است دایی به‌صورت او سیلی زده است. گفته می‌شود این خبرنگار خواسته به سرمربی سایپا یادآوری کند که مواظب باشد چون ممکن است دوربین‌ها حرکاتش را ضبط کنند. سرپرست تیم سایپا اما ادعای این خبرنگار را رد کرده است.

  دیر یا زود  در تختی دعوا می‌شد
جنجال پایان بازی پرسپولیس و سایپا شاید تنها به‌خاطر درگیری بازیکنان اتفاق نیفتاد. محل برگزاری این بازی‌ها در ورزشگاه تختی هم به شکلی است که می‌شد پیش‌بینی کرد که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد و در بازی‌های دیگر هم این اتفاق می‌تواند تکرار شود. رختکن دو تیم برگزارکننده مسابقه در ورزشگاه تختی روبه‌روی همدیگر است و خبرنگاران، هواداران و مسئولان ورزشگاه به راحتی می‌توانند در این محل رفت و آمد کنند. همین موضوع با توجه به تنش تیم‌ها در میدان مسابقه می‌تواند جنجال‌آفرین باشد و مطمئنا اگر فکری برای ورزشگاه تختی نشود این اتفاق تکرار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید