• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 7 آبان 1397
کد مطلب : 35817
+
-

فینال ما بهترین فینال آسیا خواهد بود

برانکو: جنجال بعد از بازی را ندیدم!

فینال ما بهترین فینال آسیا خواهد بود

برانکو درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: «مفتخریم که به فینال آسیا می‌رویم اما قشنگ‌تر از آن این است که فینال در تهران انجام می‌شود؛ هیچ‌چیزی بهتر از این نیست که فینال را در تهران برگزار کنیم. مطمئنا این فینال بهترین فینال آسیا خواهد بود، چراکه 100هزار هوادار در تهران داریم و این حق را داریم که بلندپروازی کنیم. بدون شک با همه توان در فینال آسیا بازی خواهیم کرد.» 

سرمربی پرسپولیس درخصوص اتفاقات رخ‌داده بعد از بازی با سایپا و درگیری‌های داخل تونل ورزشگاه تختی گفت:‌ «من صحنه‌ها را ندیدم، چراکه خیلی خیلی عصبانی بودم و خیلی زود به رختکن رفتم. قبل از هر کسی از داوران عصبانی بودم، چراکه کاری که آنها با ما می‌کنند وحشتناک است. گلی که سایپا به ما زد مردود بود.»

برانکو در مورد قدرت خط حمله کاشیما و قدرت خط دفاع پرسپولیس گفت: «مشخص است همه تیم‌های شرق آسیا و خاورمیانه خط حمله خوب دارند. الدحیل را اگر به‌خاطر بیاورید یک خط حمله خوب داشت. السد هم با حضور بونجاح و ژاوی یک خط حمله قوی داشت. تمام تیم‌ها اصرار به داشتن خط حمله قوی دارند. می‌دانیم تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده نمی‌تواند ضعیف باشد. می‌دانم کار سختی خواهیم داشت اما ما به‌دنبال رؤیای خودمان هستیم.»

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سابقه او در مربیگری نشان داده مقابل تیم‌های شرق آسیا خوب کار می‌کند، گفت: «سبک فوتبال آنها متفاوت از خاورمیانه است. آنها خیلی تکنیکی هستند و خط حمله خوبی دارند. شاید خلاقیت لازم را ندارند، به همین‌خاطر بازیکن خارجی می‌گیرند. مخصوصا کاشیما یک مهاجم برزیلی خوب‌ دار‌د. او بسیار گلزن است و در پست پلی‌میکر هم کار می‌کند.»

 دیدار وزیر ورزش با برانکو و سیدجلال
در آستانه عزیمت نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند. سلطانی‌فر با تشکر از تلاش‌های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت: «دوست داشتم استقلال و پرسپولیس هردو در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کردند و انصافا استقلال هم در این جام بسیار خوب ظاهر شد. اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم‌های نامدار و پرامکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید