• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53932
+
-

صدای استان‌ها

   نظارت بر شرکت‌های خدماتی
شرکت‌های خدماتی متعددی در شهر فعالند. با این حال برخی از این شرکت‌ها تحت نظارت اتحادیه‌های مرتبط نیستند. مگر فعالیت بدون مجوز تخلف نیست؟ 
سروش از مرکزی 

   محرومیت در محله زینبیه 
محله زینبیه اصفهان با محرومیت‌های زیادی رو‌به‌روست. در این محله حتی یک مرکز درمانی هم وجود ندارد. کمبود امکانات رفاهی در محله موجب آسیب‌پذیری آن شده است. از مسئولان درخواست می‌کنم به این محله بیشتر رسیدگی کنند.
یک شهروند از اصفهان 

   کمبود تاکسی در یزد 
در برخی از مناطق شهر یزد ناوگان حمل ‌و نقل عمومی به‌ویژه تاکسی کم است. شهروندان یزدی به همین دلیل مشکلات زیادی برای تردد دارند. مسئولان شهرداری به فکر افزایش تعداد تاکسی‌های درون‌شهری باشند. 
عظیمی از یزد

   گره‌های ترافیکی ایلام
شهر ایلام مدت‌هاست مثل خیلی از مراکز استان‌ با ترافیک سنگین دست و پنجه نرم می‌کند. این در حالی است که ایلام شهر کوچک و کم‌جمعیتی محسوب می‌شود و نباید این چنین درگیر گره‌های ترافیکی باشد. به نظر می‌رسد ترافیک ایلام بیش از این‌که به دلیل تردد خودروها ایجاد شده باشد، نتیجه سوءمدیریت است. گره‌های ترافیکی ایلام را در برخی از مناطق با اصلاحات کوچک می‌توان رفع کرد. 
محمدی از ایلام
‌ 
   جاده خطرناک شازند - ازنا
جاده‌ شازند - ازنا در استان مرکزی جاده خطرناکی است. تصادف‌های شدید و منجر به مرگ در این مسیر زیاد اتفاق می‌افتد که گاهی موجب بسته شدن مسیر برای ساعتی می‌شود. چرا مسئولان فکری برای اصلاح این جاده و افزایش ایمنی آن نمی‌کنند؟ 
حسینی از مرکزی 

   رفع مشکل ترافیک شیراز 
قرار بود برای رفع مشکل ترافیک شیراز برخی از مراکز از جمله مراکز درمانی از مرکز شهر منتقل شوند. این وعده عملی نشده است و ما هر روز شاهد افزایش بار ترافیکی در شهر هستیم. شورای شهر و مسئولان شهرداری تدبیری برای رفع مشکل ترافیک شیراز بیندیشند. ترافیک به‌ویژه در این فصل که گردشگران زیادی به استان سفر می‌کنند به چشم می‌خورد. 
حسین خان از فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید