• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 16 مرداد 1400
کد مطلب : 137451
+
-

در مترو چطور تا رسیدن به مقصد خودمان را سرگرم کنیم

تا برسیم...

تا برسیم...

ماسک، نفس را بند آورده است. خط انداخته زیر چشم‌ها و کش‌ آن پشت گوش را آزار می‌دهد. هوا کم است و از آلوده شدن به ویروس کرونا می‌ترسیم. تا مقصد 20دقیقه‌ای فاصله است. شاید بهترین گزینه، سرگرم شدن با جهانی دیگر باشد؛ با جهان کتاب و بازی و... تا رسیدن به مقصد.

   دعواهای زن و شوهری
   نویسنده: آلن دو باتن
   مترجم: محمدهادی حاجی‌بیگلو
   ناشر: کتابسرای نیک
   قیمت: 19.500تومان

   کرونا، اعضای خانواده را خانه‌نشین کرد. از نگاهی، این اجبار شیرین بود. به این دلیل که اعضای خانواده باید دوباره « کنار هم بودن» را تجربه می‌کردند. اما از منظری دیگر، اتفاقی ناخوشایند یا شاید هم خوشایند بود! اینکه زن و شوهرها به کشف تازه‌هایی درباره یکدیگر رسیدند و این زمینه صمیمیت یا دوری شد.
« دعواهای زن و شوهری» دلایل مختلفی دارد که « آلن دوباتن» آن را به خوبی در کتابی کوچک اما مفید بیان کرده است؛ کتابی که می‌توانید از مبدا تا مقصد، همه یا بخشی از آن را بخوانید.

   خَر مُرده
   نویسنده: عزیز نسین
   ترجمه: صابر حسینی
   انتشارات: نیماژ

   به خنده نیاز داریم، خنده‌ای که بتواند ما را برای چند دقیقه حتی از هرچه آزارمان داده جدا کرده و به جهانی دیگر ببرد. عزیز نسین، نویسنده شناخته شده‌ای در کشور ماست و مخاطب ایرانی نیز طنز و کنایه او را دوست داشته و با آن آشناست. در این کتاب، نسین، شرایط ترکیه را با زبان طنز به نقد کشیده است.

   بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم
   نویسنده: نادر ابراهیمی
   قصه‌گو: پیام دهکردی
   انتشارات چاپی: نشر روزبهان
   ناشر صوتی: فیدیبو   دانلود از سایت «فیدیبو»

   به غیراز زیبایی کلام نادر ابراهیمی، صدای دلنشین پیام دهکردی که روایتگر داستان است، زیبایی کار را دوچندان می‌کند. این کتاب شامل 3داستان شامل باران رؤیای پاییز، پنج نامه از ساحل چمخاله به ستاره‌آباد و پایان باران ‌رؤیاست. موضوع داستان‌ها عاشقانه است.

   زندگی عزیز
   نویسنده: آلیس مونرو   مترجم: مریم صبوری
   قصه‌گو: ژاله روحی   انتشارات چاپی: کوله‌پشتی
   ناشر صوتی: نوار   دانلود از سایت « نوار»
   این اثر در سال2013 میلادی جایزه نوبل را برای نویسنده به ارمغان آورد. کتاب شامل 14داستان کوتاه است که از آن جمله می‌توان به؛ دالی، قطار، چشم، غرور، مامن و... اشاره کرد. روایتگر همه این داستان‌ها افراد عادی و معمولی جامعه هستند؛ به همین دلیل بعضی از روایت‌ها به زندگی خود ما بسیار نزدیک است و این باعث جذابیت داستان‌هاست.

   بازی « درحال فرار» یا  On TheRun CrashBandicoot
مناسب برای همه رده‌های سنی/ امکان دانلود رایگان
این بازی جدید، برای آنهایی است که به دنیا و شخصیت‌های مجموعه Crash Bandicoot علاقه دارند، مناسب است. شخصیت‌های بازی را باید در 3مسیر برای جمع‌آوری سیب‌ها و پرش از موانع هدایت کنید. علاوه براینکه امکان شخصیت‌سازی نیز وجود دارد و شما می‌توانید با گزینه‌های موجود، ظاهر شخصیت‌ها را طراحی کنید.

   بازی « کال اف دیوتی»
مناسب برای همه رده‌های سنی/ امکان دانلود رایگان
این بازی یکی از بهترین بازی‌های اول شخص برای سیستم موبایل اندروید است. بازی گرافیک زیبایی دارد و امکان نصب آن روی گوشی‌های با توانایی‌های مختلف وجود دارد. سلاح‌ها و نقشه‌های بازی پیشرفته و بزرگ و جالب است. فضای بازی ماجراجویی است و اگر نیاز به تخلیه انرژی و ماجراجویی و بعد هم کسب آرامش دارید، حتما این بازی را امتحان کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :