6o7
پنج شنبه 30 فروردین 1397
شماره 7363
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حتی اگر بوی ماهی دل‌تان را بزند و ماهی‌خور نباشید، اما وقتی یک روز تعطیل، همراه با خانواده و شاید هم گروه دوستان برنامه طبیعت‌گردی و ماهیگیری تدارک ببینید، حتما نظرتان نسبت به خوردن ماهی تغییر می‌کند.
چند ج
شاعر و ترانه سرایی قدر اول است و سلامت جسم و نفس‌اش را حفظ کرده. خودش می‌گوید که از ابتدای انقلاب تا به امروز نه عضو گروه و دسته و حزبی بوده و نه مذهبی متعصب، اما همه می‌دانیم که نمازش هیچ‌گاه قضا نمی‌شود.
گفت وگو
صدایش در پشت تلفن آدم را به یاد مقدمه کتاب‌هایش می‌اندازد. ساکن کرج است و به همین دلیل با او گپ و گفتی تلفنی تدارک می‌بینیم.
گفت‌و‌گوی این هفته با مسعود رایگان بازیگر نقش‌های آشنا در فیلم‌هایی چون: سنتوری، کافه ستاره، خیلی دورخیلی نزدیک، زادبوم، پرسه در مه و جرم است.
تکنولوژی هرگاه پا به ایران گذاشته، دلدادگانش را حسابی گیج و ویج کرده است.

قرار در ایستگاه‌های بی‌قرار

داستان اینترنت و رسانه‌های دیجیتال در ایران سرشار از فراز و نشیب‌ است. هرچند کشورمان جزو نخستین پیشگامان استفاده از شبکه‌های کامپیوتری بوده نخستین شبکه بیت‌نت در سال 1368 در ایران تاسیس شد اما اینترنت به نسبت خیلی از بخش‌های جهان دیرتر تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما شد.
شادی به جای دلزدگی

شادی به جای دلزدگی

کسالت و احساس خستگی یکی از معضلات دنیای شهرنشینی است. بسیاری از محققان براین باورهستند دوری انسان از طبیعت و خو گرفتن به آپارتمان نشینی یکی از علل احساس دلزدگی و خستگی است.
خداحافظ آقای صلح و کودکی!
خداحافظ آقای صلح و کودکی!
«ایسائو تاکاهاتا در سن 83سالگی درگذشت» در دورانی که روزبه‌روز خشونت در دنیا بیشتر می‌شود.
در دامنه کوه‌های سربه فلک کشیده کرکس در فاصله ۳۰ کیلومتری نطنز، شهری زیبا به نام طرق‌رود قرار دارد که چشم‌اندازهای بی‌نظیر به همراه طبیعت جذابش، این نقطه از شهرستان نطنز را به یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مکان‌های منطقه تبدیل کرده است.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
هنوز در مشهد اتاق‌هایی هست که تنها یک قالی پهن شده دارند و دیوارهایی به جا مانده از گذشته؛ همین اتاق خالی شبی 80هزار تومان در ایامی که زوار زیادی به سمت مشهد روانه می‌شوند، اجاره می‌روند.
لائوسیا با نام رسمی جمهوری دمکراتیک خلق لائوس کشوری است در جنوب‌شرقی آسیا در شبه جزیره هندو چین که با کشورهای میانمار، چین، ویتنام، کامبوج و تایلند هم مرز است