• پنج شنبه 30 فروردین 1397
  • الْخَمِيس 3 شعبان 1439
  • 2018 Apr 19

باید با شریان‌های اصلی فساد مقابله شود

رد پای دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه در مسائل اخیر ارزی مشهود است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار وزیر، مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات، مجموعه وزارت را برآمده از انقلاب و فرزندان امام و انقلاب خواندند

برای خشک‌ترین تابستان نیم‌قرن آماده شویم

افت بارندگی در سال آبی جاری، شرایط را برای تأمین آب و برق مورد نیاز فصل تابستان دشوار کرده است.

سینما، آیات عذاب و ترویج اخلاق

به یاد دارم زمان جنگ تلاش بر این بود که خبرگزاری جمهوری اسلامی رشد کند و هزینه هنگفتی باید صرف می‌شد که امکان‌پذیر نبود.

میراثی برای همیشه انسان

روز میلاد امام حسینع را علاوه بر مسلمانان باید به همه انسان‌ها و آزادگان غیرمسلمان جهان نیز تبریک گفت زیرا ایشان یک الگوی زیست تمام عیار آزادگی و عدالت‌خواهی و انسان کامل بودن را در تاریخ بشر عرضه کرده است.

پایبندی ارتش به اصول دمکراتیک

به وظایف و ماموریت ارتش در قانون اساسی کشور مصرح در اصول 143 تا 150 اشاره شده است: مشخصا در اصل143 قانون اساسی آمده است: «ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی کشور را بر عهده دارد.»

اقتدار را همراه با تنش‌زدایی ادامه می‌دهیم

به مناسبت 29فروردین که به نام روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده است نیروهای مسلح کشورمان با سرود ماندگار «ای ایران، ‌ای مرز پرگهر» رژه رفتند.

طرح ترافیک از نیمه اردیبهشت اجرا می‌شود

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، طرح ترافیک جدید تهران که قرار است بر مبنای عوارض تردد، بدون رانت برای شهروندان اجرا شود، از نیمه اردیبهشت تحولی جدید در تردد مناطق مرکزی شهر ایجاد می‌کند.

دژاگه: ایسکو و رونالدو را ول کنید فکر تیم ملی باشیم

دژاگه، در گفت‌وگو با همشهری ورزشی از آخرین شرایط خودش، تیم ملی و پیش‌بینی‌اش از سرنوشت تیم ملی ایران در جام جهانی می‌گوید

کوچ مسئولان از تلگرام

وداع با دلار

درآمد موزه‌ها بازگردانده می‌شود

سازه‌های آبی شوشتر در خطر است