14
پنج شنبه 30 فروردین 1397
شماره 7363
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید به تشریح برخی الزامات و تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه این فراکسیون پرداخت و از تصمیم فراکسیون متبوعش برای تشکیل یک هیأت 25نفره گفت‌وگوی ملی خبر داد.
عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه نامه درخواست ۱۶۳نماینده برای برکناری سیف صحت ندارد، گفت که عوامل متعددی در نوسانات اخیر بازار ارز مؤثر بوده و منصفانه نیست که همه تقصیرها را به گردن رئیس‌کل بانک مرکزی بیندازیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، مدیر «جامعه المرتضی» در یادداشتی پیشنهاد تشکیل کشوری به نام قم و تبدیل حوزه علمیه قم به کشوری مستقل را داده است.
چهره هفته
عالم و بی‌تعارف بودن صفاتی است که حامیانش در وصف آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی به‌کار می‌برند؛ صفاتی که مواضع خبرسازش همواره مویدی بر این ادعاست.
نمایندگان مردم در خانه ملت با بررسی طرح اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب سیاسی به‌صورت یک فوریت مخالفت کردند، از این‌رو این طرح به‌طور عادی بررسی خواهد شد.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به معضلات شبکه‌های اجتماعی خارجی گفت: هنوز برخورد قاطعی با این فضا‌های مسموم مجازی نشده است.

دیپلماسی برجامی ظریف از نیویورک تا بروکسل

ترامپ 3هفته دیگر درباره تمدید تعلیق تحریم‌های ایران یا خروج از توافق هسته‌ای تصمیم‌گیری می‌کند
برجام
3 هفته قبل از اعلام‌نظر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام، وزیر خارجه ایران در نیویورک، مقر سازمان ملل، واپسین رایزنی‌های دیپلماتیک برای مقابله با اقدامات تخریبی ترامپ را انجام می‌دهد.
برد موشک‌های هوانیروز ۳برابر شد

برد موشک‌های هوانیروز ۳برابر شد

تغییرات عمده‌ای در ساختار نیروی زمینی ایجاد کرده‌ایم تا کارآمدی آنها برای آینده درصورتی که اتفاقی رخ دهد، در بالاترین وضعیت ممکن باشد.
علت حضور ایران در منطقه
علت حضور ایران در منطقه
نشریه خط حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به تشریح چرایی علت حضور ایران در منطقه به لحاظ تئوریک پرداخته است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
تعدد سؤال نمایندگان از وزرا در جلسه علنی دیروز بهارستان قابل توجه بود.
بازبینی فیلم جلسه سه‌شنبه مجلس به‌خاطر یک جمله/ پیگیری نگرانی‌های ارتش را وظیفه خود می‌دانیم/ حمله به‌خودروی نماینده سبزوار مقابل مجلس