6o7
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
شماره 7369
ادامه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایین‌تر از شرایط طبیعی!

یادداشت آقای هواشناس
​​​​​​​داده‌هاى ایستگاه‌ها نشان می‌دهند که از ابتداى سال زراعى تاکنون بیشترین مقدار کاهش بارش عمدتا در استان‌هاى واقع در محدوده  زاگرس جنوبى و مرکزى کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیارى، فارس، لرستان، خوزستان و... رخ داده است.
از چند روز پیش از شروع تعطیلات؛ چه تعطیلات طولانی چند روزه و یا همین پایان هفته، برنامه‌های مختلفی برای خودمان می‌ریزیم؛ از تفریح و ورزش تا رسیدگی به کارهای عقب افتاده در خانه.
خورشید بی‌تاب بود، سایه لرزان بود که غروب سرک می‌کشید، ابر عبوس بود که باران آمد و چتر روسری شد و یا شب مهتاب‌رو بود.
«توی مهمانی ... هی می‌دادند آدم بخورد. آدم هم بیکار بود، خوب هی می‌خورد.» یک بار دیگر این جمله را بخوانید. حتماً شما هم احساس می‌کنید که اشکالی در نوشتن «خوب» وجود دارد...
دسرهایی که شما را با میوه آشتی می‌دهند

دوپینگ میوه‌ای

همان چند لقمه غذا را هم به زور می‌خوریم! می‌خوریم تا در حین کار بیهوش نشویم! غذا می‌خوریم تا صدای قار و قور شکم گرسنه‌مان رشته افکارِ همکاران‌مان را به هم نریزد!
خستگی را اینجا پارک کنیم

خستگی را اینجا پارک کنیم

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که عقیده دارند ورزش را فقط باید در ورزشگاه انجام داد و ورزش کردن در پارک یا فضای باز نزدیک خانه را، محیط مناسبی برای این کار نمی‌دانند.
من و تئاتر هگمتانه
من و تئاتر هگمتانه
قاسم زارع‌زاغه را بیشتر به‌عنوان بازیگر سینما و تلویزیون می‌شناسیم اما وقتی پای صحبت‌هایش می‌نشینیم یک دنیا تجربه از دنیای تئاتر برایمان روایت می‌کند.
شاید تعجب کنید اما کتاب‌ها فقط برای دانش‌اندوزی و مطالعه نیستند و برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می‌کنند باید کتاب‌های مطالعه شده را هدیه داد یا به کتابخانه‌ها بخشید گاهی اوقات می‌توان از آنها برای زیبا‌سازی‌ فضای خانه استفاده کرد.
PDF ادامه ۶و۷
کوتاه ادامه ۶و۷
از سطح زمین تا سقف آسمان، بلند قامت و استوار قرن‌هاست که ایستاده. او شاهد صدها رویداد تاریخ ساز بوده. از گرد و خاک سپاهیان گرفته اسکندر مقدونی تا طوفان مغول و تاتار اما قامتش زیر سنگینی هزاره‌های گمشده تا روزگار پرهیاهو هرگز خم نشده است.