• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
  • الْخَمِيس 10 شعبان 1439
  • 2018 Apr 26

از برجام خارج نشوید

ام00ان0وئ0ل مک0رون، رئیس‌جمهور فرانسه که یک روز بعد از دیدارش با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور به کنگره رفته بود در سخنرانی که با تشویق گسترده نمایندگان آمریکایی همراه شد، از برجام دفاع کرد و نسبت به تضعیف جهانی شدن با سیاست‌های دولت ترامپ هشدار داد.

چراغ بازارکفش تبریز روشن می‌شود

دیروز بازار کفش تبریز که طی سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری به‌دلیل واردات بی‌رویه کفش‌های بی‌کیفیت چینی و رکود بازار مواجه است، میزبان حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان بود.

اروپا تاکجا پای کار است؟

آینده توافق هسته‌ای بین ایران و1+5این روزها بیشتر مورد توجه تحلیلگران واقع می‌شود.

سکوت مدیران؛ کمک به جبهه ظلم

گلایه‌های اخیر رئیس‌جمهور از سکوت مدیران دولتی ناشی از فشار زیادی بود که ایشان سال‌ها آن را تحمل کرده و ناگزیر آن را مطرح کرد.

حل بحران کره؛ دور از دسترس

کره‌شمالی همچون هر کشور دیگری در محیط بین‌الملل، از ابتدا به‌دنبال حفظ بقای نظام سیاسی خود بوده است.

سهم بالای تهرانی‌ها در بحران آب

در روزهایی که کم‌‌آبی و افت شدید بارش‌ها همه را نگران کرده و دست‌کم 2استان مرکزی اصفهان و یزد با چالش کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند، خبر مهم و تکان‌دهنده اینکه سرانه آب شرب مصرفی هر شهروند تهرانی 220لیتر برآورد می‌شود که نسبت به میانگین جهانی دوبرابر و نسبت به الگوی مصرف در سایر شهرهای ایرانی 70لیتر بیشتر است.

بی پناهی کودکان زباله‌گرد

سال‌هاست که به دیدن بچه‌هایی که به درون سطل زباله خم شده و مشغول جمع‌آوری زباله هستند، عادت کرده‌ایم؛ کودکانی همچون احد و صمد، 2‌برادر زباله گردی که در آتش‌سوزی یکی از سوله‌های جمع‌آوری زباله سوختند.

ملاقات‌روی ابرها

در دیدار روحانی با بازیکنان تیم والیبال نشسته ایران که به تازگی قهرمان لیگ جهانی شده‌اند، مثل همیشه، قد بلند مرتضی مهرزاد، بیش از هر چیز دیگری به چشم آمد.

# شهردار_ من

تشکیل هیأت مؤسس گفت‌وگوی ملی

نخستین فروشگاه سوهان قم در آمریکا افتتاح می شود

تروتازه از بازار میوه