• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48580
+
-

کافه مجلس

قیمت دلار تحت‌تأثیر پالرمو
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید، روند افزایشی نرخ دلار به‌ دلیل بلاتکلیفی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت است. به گزارش خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به بلاتکلیفی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف مردم را مشخص کند، هر تصمیمی می‌خواهد بگیرد و مسئولیت آن را بپذیرد.

در صورت تشخیص، هر دولتی را استیضاح می‌کنیم
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تفکر اصلاح‌طلبی برای حل معضلات جامعه برنامه دارد. اگر جمع‌بندی شورای‌عالی اصلاح‌طلبان بر این باشد که هر دولتی یا این دولت که اصلاح‌طلبان به‌خاطر منافع ملی و مردم و جامعه از آن حمایت کردند در مقابل خواسته مردم یا برخلاف مصالح جامعه بایستد، مردم عزیز مطمئن باشند اصلاح‌طلبان نیز هم توان، هم شجاعت و هم راهکار نقد و استیضاح را بلد هستند و درصورت تشخیص مورد استفاده قرار خواهند داد. به گزارش ایسنا، احمد بیگدلی افزود: اما چون اصلاح‌طلبان در عمل معتقد به پیروی از مقام معظم رهبری هستند، آرامش جامعه، اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان را بر این کار ترجیح داده و نمی‌خواهند با برخی دشمنان نظام و کشور همراهی کنند.

   دعوا بر سر نحوه قرائت نامه در مجلس
در جلسه علنی صبح دیروز مجلس نامه مربوط به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از سوی احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد. علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد که در ابتدای نامه تقدیر و تشکری هم از دولت شده بود که قرائت نشد. محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان هم خواستار ارائه تذکری در مورد شیوه قرائت این نامه شد و این نماینده با حضور مقابل جایگاه هیأت رئیسه نسبت به قرائت نشدن بخش تقدیر و تشکر اعتراض کرد. در این بین درگیری لفظی میان احمد امیرآبادی فراهانی و محمدرضا تابش صورت گرفت و پس از مدت کوتاهی نماینده مردم قم خطاب به تابش گفت: تو وکیل‌الدوله هستی؛ مگر دولت برای تو چه کرده است؟(فارس)

این خبر را به اشتراک بگذارید