• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48607
+
-

کوتاه از حادثه

 گاز جان 3عضو خانواده را گرفت
نشت گاز از دودکش آبگرمکن حادثه تلخی را رقم زد و به مرگ 2کودک خردسال و مادرشان منجر شد. این حادثه ناگوار سه‌شنبه شب در خانه‌ای واقع در خیابان شریعتی شمالی بجنورد اتفاق افتاد و در جریان آن 2 پسر 7ماهه و 9ساله همراه با مادرشان به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند. سرهنگ علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: علت این حادثه نشت گاز از دودکش آبگرمکن و استنشاق گاز سمی توسط اعضای این خانواده بود که متأسفانه به مرگ هر 3 نفرآنها منجر شد.

  قتل مرد عراقی در خرمشهر
مردی که با انگیزه سرقت مردی عراقی را به قتل رسانده بود در خرمشهر دستگیر شد. چند روز قبل به پلیس خرمشهر خبر رسید که مردی عراقی در این شهر به قتل رسیده است. با حضور مأموران در محل جنایت تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این جنایت با انگیزه سرقت رخ داده 
چرا که مقداری از اموال مقتول سرقت شده بود. هر چند هیچ ردی از عامل جنایت وجود نداشت اما در ادامه کارآگاهان به اطلاعاتی درخصوص وی دست یافتند و توانستند او را دستگیر کنند. متهم به قتل در جریان بازجویی‌ها به جنایتی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد و گفت به خاطر سرقت دست به این قتل زده است. به گزارش پلیس ، متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
 
  حمله خونین پلنگ به پدر و پسر
پدر و پسری در شهرستان لردگان بر اثر حمله پلنگ زخمی شدند. به گزارش خبرگزاری صدا‌و‌سیما، این پدر و پسر در جنگل‌های حاشیه روستای بادامستان این شهرستان در حال چرای دام بودند که هدف حمله پلنگ قرار گرفتند. پدر 50ساله از ناحیه سر، صورت و شکم مصدوم و پسر 27ساله وی هم دچار مصدومیت خفیف شد و  مردم محلی  آنها را به بیمارستان رساندند. شهرام احمدی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: روستاییان حاشیه جنگل، آموزش‌ لازم را فرا‌گرفته‌اند تا درصورت مواجهه با پلنگ از کشتن این حیوان در حال انقراض خودداری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید