• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 25 اسفند 1401
کد مطلب : 188059
+
-

آخر هفته خوش بگذره...

آخر هفته‌ها، فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است. هر چند تعطیلات آخر هفته کوتاه است، اما با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از آن بیشترین استفاده را کرد. اگر تمام آخر هفته‌ها در فکر این هستید که کجا بروید و یا چه سرگرمی داشته باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
 
این آخرین پنجشنبه و جمعه سال1401 است و معمولا پنجشنبه‌های آخر هر سال مردم به زیارت اهل قبور می‌روند تا هم دلی سبک کرده و هم با ذکر فاتحه‌ای یاد عزیزانشان را زنده کنند. اگر تصمیم دارید این سنت حسنه را اجرا کنید، پیشنهادمان این است که زودتر راهی شوید تا به ترافیک آخر سال برنخورید.
 
اگر شاغل‌اید و هنوز خانه تکانی را به‌طور کامل انجام نداده‌اید، این دو روز تعطیل وقت خوبی است که کار را تمام کنید و با خانه‌ای تمیز و تکانده شده به استقبال بهار بروید. فقط حواستان به مصرف آب باشد، چراکه سازمان آب امسال توصیه اکید کرده که هنگام خانه‌تکانی، در آب صرفه جویی کنید و بی‌جهت آب را هدر ندهید.
 
خودتان می‌دانید که این روزهای آخر سال همه جا شلوغ است و وقت خوبی برای خرید کردن نیست، هر چند که عده‌ای اصرار دارند حتما همه خریدشان را قبل از عید انجام دهند، اما شما جزو آن عده نباشید. الان توی مغازه‌ها و فروشگاه جای سوزن انداختن هم نیست و به احتمال زیاد خرید خوبی نخواهید داشت؛ بنابراین خرید کردن در این چند روز باقی مانده تا عید را بی‌خیال شوید و در تعطیلات عید یا بعد از آن با خیال راحت و در آرامش خرید کنید.
 
پیشنهاد می‌کنیم آخر این هفته برای تفریح و بیرون رفتن، از خودروی شخصی استفاده نکنید و بگذارید همان گوشه پارکینگ بماند، چرا که آوردن ماشین به خیابان همان و ماندن چند ساعته در ترافیک همان. به‌جای رفتن به جاهای دور، بهتر است سرچ کنید و ببینید چه جاهایی در نزدیکی منزل‌تان وجود دارد که برای پیاده‌روی خوب باشد. راه رفتن و پیاده‌روی در این هوای بهاری حسابی می‌چسبد و حال و هوای‌تان را عوض خواهد کرد.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
خوش بگذره
خوش بگذره
خوش بگذره
خوش بگذره