08
سه شنبه 12 مهر 1401
شماره 8605
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرد صورت سنگی

تقویم سالروز
باریک اندام بود و نحیف. کلاه حصیری‌اش را معمولا کج روی سر می‌گذاشت و چهره بی‌حالت‌اش روی بدنی سوار شده بود که نه ترس از ارتفاع داشت و نه ترس از سقوط.
ویژه
فوتبال در اسپانیا به‌شدت منطقه‌ای است تا حدی که کودکان، فقط ستاره‌هایی را الگوی خود می‌دانند که متعلق به ایالت و منطقه خودشان باشد.
ما نشسته بودیم و سرمان به‌کار خودمان بود که داد و هوار یکی بلند شد و خط انداخت به سکوت اواخر تابستان کوچه‌.
گرینویچ
در خرید کامپیوتر شخصی، همه به جدید بودن آن و استفاده از مدرن‌ترین فناوری‌ها در آن فکر می‌کنند.

ترافیک پاییزی

فرهنگ و زندگی
مهر ماه که می‌شود، همه‌مان عزا می‌گیریم که چطور باید از کلاف هزار توی گرفت و گیر  خیابان‌های شهر خلاص شویم. قصه تکراری ترافیک مهر در کلانشهر تهران و باقی شهرهای شلوغ کشور هیچ وقت پایانی ندارد.
بلندترین برج انسانی

بلندترین برج انسانی

یکی از عجیب‌ترین رسوم در اسپانیا که همچون گاوبازی در این کشور شهرتی جهانی دارد، ساخت برج‌های بلندی است که تنها مصالح آن، مردم هستند.
تئاتر، در خیابان‌های تایپه هم جان می‌گیرد
تئاتر، در خیابان‌های تایپه هم جان می‌گیرد
تایوان، پس از یک دهه، بزرگ‌ترین مرکز هنرهای نمایشی خود به‌نام «مرکز هنرهای نمایشی تایپه» را بازگشایی کرد. این مجموعه فرهنگی- هنری در پایتخت تایوان بازگشایی شده و برای ساخت آن، بودجه ساخت آن 6.7میلیارد دلار جدید تایوان برابر با 223میلیون دلار هزینه شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بسیاری از مردم‌، دوست دارند در جاهای متفاوتی زندگی کنند و ملک‌های عجیبی داشته باشند، و چنان بر سر این تمایل خود پافشاری می‌کنند که حتی ممکن است پول هنگفتی هم برای این کار بپردازند.