24
چهار شنبه 12 آبان 1400
شماره 8352
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حوالی عصر سرهنگ تماس گرفت که سریع بیا که گودبرداری منزل کوچه پشتی که دیوارش تکیه به کتابخانه دارد الان است که بریزد و پشت کتابخانه خالی شود.
در روزهای بارانی، بیرون آمدن از خانه سخت است. لایه ابر توی آسمان چیز سنگینی را در فضا به‌جا می‌گذارد. دلت می‌خواهد بنشینی روی مبل. پتوی نرم را بکشی روی پاهایت و دست‌هایت را دور یک فنجان چای داغ فشار بدهی. بیرون آدم‌ها با چتر بدوند تا به اتوبوس در حال حرکت برسند.
هر آدم شجاعی همین عقیده را دارد. نمی‌خواهد زندگی را با انتقال خشم و خشونت به دیگران بگذراند. «الف»، «ب» را می‌زند. «ب»، «ج» را می‌زند. خب این دور می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد
حالا که با گسترش واکسیناسیون راه برای سفر کمی همواره شده، مسئولان هم درصدد تغییر پروتکل‌ها هستند. قرار است محدودیت‌ها برای مسافرت کمی تغییر کند. چند روز پیش به گواه خبرها اعلام شد که آژانس‌های مسافربری که تا حالا برای 60درصد ظرفیت هواپیماها بلیت می‌فروختند، حالا می‌توانند برای صد در صد ظرفیت بلیت ارائه دهند.

پیر، دلگیر و تسلیم تقدیر...

«دلم می‌خواد یه‌جور درست کلکم کنده‌بشه.» اگر احوالات کشدار و مغموم آدم‌هایی که آمارشان شد بهانه انتشار یک خبر و حالا ما سایه‌روشن‌های همان یک خط را با ریسمان کلمه و حیرت به‌هم وصل می‌کنیم شبیه فیلم بود، حتی شاه دیالوگش همین جمله است، بی ‌برو برگرد...
در اهمیت یتیم شدن تیرامیسو

در اهمیت یتیم شدن تیرامیسو

اول‌ماه نوامبر پریروز خبر فوت ناگهانی آدوکمپیول مشهور به پدر تیرامیسو دسر مشهور ایتالیا جامعه آشپزی جهان را عزادار کرد. سایت‌های هنر آشپزی بدون نصب هیچ روبان مشکی‌ای در گوشه عکس آدوکمپیول ایتالیایی، یتیم شدن تیرامیسو را به یکدیگر و جامعه دسرخور جهان تسلیت گفتند.
بازی فلوجه گیم‌اور شد
بازی فلوجه گیم‌اور شد
شورای روابط اسلامی آمریکا و کمیته کهنه‌سربازان برای صلح از شرکت‌های بزرگ سازنده بازی‌های رایانه‌ایوالف‌استریم، اکس‌بوکس و سونی پلی‌استیشن درخواست کردند از دریافت و انتشار بازی «6روز در فلوجه» که توسط شرکت آمریکایی «وکترا» ساخته شده، خودداری کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
رئیس اتحادیه رستوران‌داران تهران می‌گوید: نسبت به 6 ماه قبل درخواست جواز کسب حدود ۲۰‌درصد افزایش داشته است. این بدان معنا است که روال کسب و کار رستوران‌ها رو به بهبود است.
کاتر: هر حقه جادویی 3بخش یا عمل داره؛ قسمت اول تعهد نام داره، شعبده‌باز یه چیز معمولی به شما نشون می‌ده، مثل یه دسته کارت، یه پرنده یا یه انسان. اینو به شما نشون می‌ده و ممکنه بخواد بررسیش کنید تا ببینید واقعیه، دستکاری نشده و طبیعیه، اگرچه احتمالا حقیقت چیز دیگه‌ایه.