17
چهار شنبه 12 آبان 1400
شماره 8352
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قرمز کمرنگ

چرا حال پرسپولیس خوب نیست؟
یادداشت
اوضاع نابسامان قهرمان ۵دوره اخیر لیگ برتر، طرفداران پرشمارش را نگران و عصبانی کرده است؛ طرفدارانی که پرسپولیس برایشان یکی از معدود دلخوشی‌ها در این روزگار سخت است.
ویژه
پرسپولیس در یک روز بد، با ارائه یک نمایش ضعیف که جای هیچ دفاعی نداشت با یک گل برابر آلومینیوم اراک شکست خورد.
پرسپولیس روز دوشنبه در حالی مغلوب آلومینیوم اراک شد که در خلق موقعیت گلزنی روی دروازه حریف کاملا ناکام بود و فقط 12/0 امید گل ایجاد کرد.
خدا را شکر با آغاز مسابقات فصل جدید فوتبال ایران، شاهد تنوع بیشتری در خدمات تلویزیون و پخش زنده بازی‌ها هستیم.
امیرمحمد یزدانی در انتخابی بازی‌های المپیک شکست خورد ولی با درخششی که در انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی داشت به دوبنده تیم ملی رسید. این آزادکار 21ساله در نروژ به مدال نقره جهان رسید تا نشان دهد هنوز مدعی اصلی 65کیلوگرم محسوب می‌شود. یزدانی در گفت‌وگو با همشهری از شوخی‌هایی که بعد از شکست در مسابقه فینال جهانی در فضای مجازی با او شد صحبت کرده است. او از بی‌توجهی مسئولان شهرستان جویبار هم گلایه‌هایی دارد.
منچسترسیتی یک باخت دیگر در لیگ برتر داد؛ آنها این هفته مقابل کریستال‌پالاس2 بر صفر بازنده شدند. 2خبر غیرفوتبالی یا غیرمنچستری؛ رودری در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد و سرخیو آگوئرو هم که پس از جدایی از سیتی روی خوش ندیده است، 3ماه دیگر از فوتبال دور ماند.
دانیال شه‌بخش دیشب تاریخی‌ترین مدال را برای بوکس ایران گرفت. او که نایب‌قهرمانی آسیا را دارد، روز گذشته در رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان، موفق شد با برتری برابر حریف خود از کشور لیتوانی به مرحله نیمه‌نهایی برسد و مدال برنزش را قطعی کند.

کسی حق ندارد در تصمیم مجیدی دخالت کند

رشید مظاهری که دوباره شایعه رفتنش از استقلال مطرح شده می‌گوید: دوست دارم قهرمانی استقلال را ببینم، حتی اگر بازی نکنم
رشید مظاهری همچنان یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌هاست که خبرهای زیادی درخصوص جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان در این مدت مطرح شد.
2 چهره یحیی در یک مصاحبه

2 چهره یحیی در یک مصاحبه

بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر شد و در یک مصاحبه، 2 چهره کاملا متفاوت از خودش نشان داد.
زیر یک خم/ باز هم تغییر در قوانین کشتی
انتخابات هیأت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی پیش از آغاز رقابت‌های کشتی زیر 23سال قهرمانی جهان‌2021 در بلگراد پایتخت صربستان برگزار شد.
لیگ اروپا

جدول‌اعداد | 4061

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8352

جدول 8352

لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی