20
چهار شنبه 12 آذر 1399
شماره 8100
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فیلم مهم و شاخصی ۵۰ساله شده. همیشه عددهای رند برای مناسبت‌ها، رخدادها و آثاری که در خاطره‌ها مانده‌اند، مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند.
وبینار «همسایه من کیست؟ ادیان ابراهیمی در دوران کووید» با حضور سیدمصطفی محقق‌داماد، ربی لین گوتلیب و اسقف جان برایسون چَین برگزار می‌شود.
کم‌کم علائم و نشانه‌های قرنطینه‌های سراسری کنترل شیوع کرونا نمایان می‌شود. این علائم را از روی آمار روزانه وزارت بهداشت می‌توان فهمید. مهرسا، ‌کاربر توییتر هم با انتشار عکسی از اورژانس بیمارستان طالقانی نوشته است: «اورژانس بیمارستان طالقانی امروز صبح؛ بعد از یک‌ماه نداشتن تخت خالی.»
طرح روز
تایوان: مردی که سال‌ها منتظر عرضه کنسول ps5 شرکت سونی بود و سرانجام چند هفته پیش آن را خریداری کرده بود، پس از اینکه همسرش متوجه شد این یک دستگاه تصفیه هوا نیست و شوهرش به او دروغ گفته مجبور شد آن را بفروشد.
نیوجرسی: سازندگان یک گوشی تلفن همراه به‌نام کت اس42 تحت لیسانس شرکت کاترپیلار مدعی شده‌اند این گوشی تنها گوشی ضد‌ویروس و باکتری دنیاست.

عکس روز

بارش ها در شهرهای جنوبی کشور همچنان ادامه دارد؛ ماهشهر
خرید پیتزا در ونزوئلا با ارز دیجیتال

خرید پیتزا در ونزوئلا با ارز دیجیتال

کاراکاس: تمام شعبه‌های یک فست‌فود مشهور در ونزوئلا از این پس ارز دیجیتال کریپتو را به‌جای پول‌های رایج قبول می‌کنند.
نخستین داور زن لیگ قهرمانان مردان
نخستین داور زن لیگ قهرمانان مردان
پاریس: یک زن فرانسوی نخستین زنی خواهد بود که در مسابقه لیگ قهرمانان مردان به‌عنوان داور اصلی حاضر می‌شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بسیاری از ما احتمالا دوستان و نزدیکان و آشنایانی داریم که به هر دلیل ترک وطن کرده‌اند و در سرمای کانادا و دوری استرالیا و سردی اروپا دنبال خانه‌ای نو می‌گردند و احتمالا، بسیاری از ما از میان همین دوستان، آشنایان و خویشان کسانی را دیده‌ام که وقتی پای امور کنسولی به میان می‌آید،
حاتم را گفتند: «تو را چه آرزو می‌کند؟»
«ملوان آمستردام» با گردآوری و مقدمه میشل لوبرن و کلود مسپلد به‌تازگی با ترجمه یاسمن مَنو از سوی انتشارات جهان کتاب منتشر شده است.