• چهار شنبه 12 آذر 1399
  • الأرْبِعَاء 16 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Dec 02

شوک مجلس به سکه و ارز

قیمت هر دلار آمریکا دیروز بعد از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس دست‌کم 1000تومان افزایش یافت و تا لحظه تنظیم این گزارش به 26هزارو400تومان رسید
به‌دنبال تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی مجلس دیروز قیمت طلا و ارز دوباره سیر صعودی را طی کرد به‌طوری که قیمت دلارتا لحظه تنظیم این گزارش به محدوده 26هزارو400تومان و قیمت هر سکه به 12میلیون‌و400هزا تومان رسید.
همشهری از شیفت شب تعدادی از بیمارستان‌های تهران در دومین هفته قرنطینه گزارش می‌دهد

آرامش موقت در بیمارستان‌ها

تا 2هفته پیش آمار فوتی‌های ‌آی‌سی‌یوی بیمارستان‌ شهدای هفتم تیر بالا بود و روزانه یک تا 2فوتی ثبت می‌شد.

سیاست خارجی و رقابت‌ جناحی

تصویب کلیات طرح موسوم به «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در مجلس که دولت را به متوقف‌کردن اجرای پروتکل الحاقی NPT در ظرف یک‌ماه ملزم می‌کند، به‌معنای شکل‌گیری روند احیای PMD پرونده ابعاد نظامی احتمالی توسط دشمنان و سایر کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

استقلال لرزان حرفه وکالت

اگر به یاد داشته باشیم که نهاد وکالت از ارکان مهم جامعه است و یکی از حق‌های اساسی ملت، حق دفاع است، متوجه می‌شویم که بخشنامه معاون حقوقی قوه قضاییه درمورد نحوه نظارت بر وکلا دارای قابلیت نقد و بررسی در عرصه عمومی است.

فرصت گفت‌وگوی تهران با شهرهای جهان

شهردار تهران در مراسم انتخابات دوره‌ای سازمان بین‌المللی متروپلیس به‌عنوان نایب‌رئیس این سازمان انتخاب شد.

نقد هنرمندانه مسائل شهری در خانه هنرمندان

نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» در خانه هنرمندان پایتخت برپا شده است و دیروز عصر سفیر اتریش و شهردار تهران از آن بازدید کردند.