17
چهار شنبه 12 آذر 1399
شماره 8100
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طرح مشکل از شما، پیگیری از ما

پیام سخنگاه
سرویس سخنگاه که محل دریافت انتقادات، پیشنهادها و پیام‌های پرمهر شما مخاطبان محترم است درنظر دارد موضوعات مورد نظر شما را به‌طور خاص پیگیری کند.
ویژه
خانواده دیری در کمتر از 2‌ماه 2داغ بزرگ دیدند.
تصویب کلیات طرح موسوم به «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» در مجلس که دولت را به متوقف‌کردن اجرای پروتکل الحاقی NPT در ظرف یک‌ماه ملزم می‌کند، به‌معنای شکل‌گیری روند احیای PMD پرونده ابعاد نظامی احتمالی توسط دشمنان و سایر کشورها علیه جمهوری اسلامی ایران است.
2باجناق از سنگاپور، طلای تقلبی می‌خریدند و به طلافروشان تهرانی می‌فروختند اما پس از فروش صدمین شمش لو رفتند و دستگیر شدند.
انفجار مهیب در ساختمان مسکونی 2کشته و 9مصدوم برجا گذاشت

صبح وحشت در خرم‌آباد

داخلی
وقتی انفجار اتفاق افتاد، صدایش را همه شهر شنیدند. هیچ‌کس به‌درستی نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است، اما زمانی که گروه‌های امداد و نجات به محل حادثه که خانه‌ای دو طبقه بود رسیدند، با تلی از خاک روبه‌رو شدند و بعد از ساعت‌ها تلاش توانستند 9نفر را نجات داده و 2جسد از زیر آوار بیرون بکشند.
قاچاق شیشه به اروپا با لباس عروس

قاچاق شیشه به اروپا با لباس عروس

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ از کشف لباس عروس آغشته به مخدر شیشه قبل از ارسال به اروپا خبر داد.
استقلال لرزان حرفه وکالت
استقلال لرزان حرفه وکالت
اگر به یاد داشته باشیم که نهاد وکالت از ارکان مهم جامعه است و یکی از حق‌های اساسی ملت، حق دفاع است، متوجه می‌شویم که بخشنامه معاون حقوقی قوه قضاییه درمورد نحوه نظارت بر وکلا دارای قابلیت نقد و بررسی در عرصه عمومی است.

اعترافات تازه متهم به قتل شیما در دادسرای جنایی

«جسد شیما را در جاده چالوس رها کردم و وقتی دستگیر شدم برای اینکه زمان بخرم به دروغ مدعی شدم جسد را در حاشیه رود ارس رها کرده‌ام.»
PDF حوادث
کوتاه حوادث
فرمانده یگان محیط زیست از تامین وثیقه 5 میلیارد تومانی محیط‌بان سعید مومیوند خبر داد و گفت: پس از نقض حکم اعدام و تعیین قرار وثیقه او امروز از زندان آزاد می‌شود.
مگر پارک‌ها جاده‌های برون شهری هستند که ماشین‌های سنگین از آن عبور کنند و نیاز به چراغ‌های بزرگراهی و اتوبانی باشد؟