• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 12 آذر 1399
کد مطلب : 117610
+
-

فضای مجازی/ راه نجات؛ رعایت بهداشت و قرنطینه همگانی


کم‌کم علائم و نشانه‌های قرنطینه‌های سراسری کنترل شیوع کرونا نمایان می‌شود. این علائم را از روی آمار روزانه وزارت بهداشت می‌توان فهمید. مهرسا، ‌کاربر توییتر هم با انتشار عکسی از اورژانس بیمارستان طالقانی نوشته است: «اورژانس بیمارستان طالقانی امروز صبح؛ بعد از یک‌ماه نداشتن تخت خالی.»

شهری زیر آب
باران‌های چند روز گذشته باعث شده است برخی از شهرهای جنوب کشور همچون ماهشهر سیلابی شوند. این بلای طبیعی همزمان با تاریخ 9/9/99 که برخی با هزینه‌های میلیونی برای به دنیا آوردن فرزندانشان در این تاریخ رند اقدام کردند انتقاداتی را در فضای مجازی همراه داشته است. محسن افشاری، روزنامه‌نگار با انتشار عکسی از ماهشهر در توییتر نوشت: «این عکس را دست به‌دست کنید تا برسد به‌دست آن شخصی که ١۵٠میلیون تومان داد به بیمارستان و دکتر که بچه‌اش را 9/9/99 به دنیا بیاورند! به او بگویید اینجا ماهشهر است، درست در تاریخ9/9/99 یکی از پولدارترین نقاط جغرافیای ایران».

پاییز اصفهان

آخرین‌ماه پاییز هم همچنان دارد دلبری‌هایش را در آخرین روزهای این فصل سال می‌کند و ما حسرت به دل مانده‌ایم که بتوانیم از این هوا و زیبایی پاییزی لذت ببریم. به‌قول دوستی لعنت به کرونا و قرنطینه آن. اعظم، کاربر توییتر عکس‌هایی از پاییز در شهر اصفهان با شرح«بیایید تا کمی از قشنگی‌های اصفهان لذت ببرید» منتشر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید