24
دو شنبه 16 تیر 1399
شماره 7980
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شبی که داس‌ ماه کامل شد

حرف‌های همسایه
در روستای خُسبان، انبوه شاخه‌های افرا‌ها و تبریزی‌ها چنان پنجه در پنجه هم انداخته‌ بودند که اجازه نمی‌دادند حتی یک سکه از آفتاب یا مهتاب روی زمین بیفتد.
ویژه
​​​​​​​کتابخانه‌های بریتانیا از ۴ جولای بازگشایی خواهند شد، اما هر کسی که امیدوار است وارد کتابخانه شود و قفسه‌های کتاب را تورق کند یا حتی برای دقایقی از کامپیوتر آنجا استفاده کند،  ناامید خواهد شد.
بچه‌های دهه 60 کتاب‌های شعری را به ‌یاد دارند که با نام مستعار «پورنگ» و نقاشی‌های کارتونی چاپ می‌شد.
خوشبختانه ایران نسبت به خیلی از همسایگانش دارای زیرساخت‌های مناسب‌تری در حوزه سلامت است.
طرح روز
​​​​​​​آگرا: هند پس از گذشت 3ماه به علاقه‌مندان آثار تاریخی این کشور اجازه می‌دهد تا تحت شرایطی از بنای تاج محل بازدید کنند.
​​​​​​​کلرادو: 3مأمور پلیس در آمریکا در ارتباط با عکسی که در آن صحنه گرفتن گلوی یک مرد سیاهپوست به تمسخر بازسازی شده اخراج شدند.

عکس روز

عکس روز
کاتالونیا قرنطینه شد

کاتالونیا قرنطینه شد

​​​​​​​سگریا: دولت کاتالونیای اسپانیا در پی شیوع کووید- ۱۹ در سگریا دستور داد در این ناحیه «تا اطلاع ثانوی» قرنطینه سراسری برقرار شود.
کشت قارچ خوراکی در کتاب
کشت قارچ خوراکی در کتاب
​​​​​​​پاریس: بیولوژیستی پس از پرورش قارچ در لای کتاب‌ها آنها را می‌خورد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​کتاب بامزه در فارسی نوشته فیروزه جزایری دوماست که غلامرضا امامی آن را به فارسی برگردانده و از سوی نشر هرمس برای دهمین بار تجدید چاپ شده است.
​​​​​​​براساس تصمیم گرفته‌شده، از این پس گوشی‌های با قیمت بیشتر از ۳۰۰یورو امکان واردات، رجیستری و استفاده در کشور را نخواهند داشت.
​​​​​​​معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنایع اعلام کرد: همزمان با هفته صنعت 472واحد تولیدی صنعتی در کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.