26
شنبه 2 تیر 1397
شماره 7412
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دادستان کل کشور می‌گوید: ما منکر کسری‌ها و کمبودها نیستیم اما بزرگ‌نمایی و تعمیم فساد چند قاضی به کل قضات زحمتکش بی‌تردید نشان‌دهنده آن است که دست‌هایی می‌کوشند با تضعیف قوه قضاییه اهدافی را دنبال کنند.
2قانونگذار آمریکایی در نامه‌ای به وزیر خزانه‌داری این کشور از او خواستند تا با استفاده از نفوذ آمریکا در گروه ویژه اقدام مالی FATF نام ایران در فهرست سیاه آن حفظ شود.
وزیر امور خارجه آمریکا اتهامات جدیدی علیه ایران مطرح کرده و مدعی حبس هزاران نفر در ایران شده است.
مراسم بزرگداشت عارف مجاهد «شهید دکتر مصطفی چمران» همزمان با سالگرد شهادتش برگزار شد.
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: کسانی که در ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری مقصرند، نباید آزادانه بگردند و مردم را بسیج کنند که بروند جلوی این وزارتخانه یا آن سازمان یا مجلس شورای اسلامی تجمع داشته باشند.
جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: جنگ امروز جنگ آتش‌ها نیست، جنگ اقتصادی و روانی است، این را که می‌توانیم اداره کنیم، خطر زیادی ندارد، همت، اراده، عزم، روحیه انقلابی، تدبیر و تفکر ابزار این جنگ است.

برنامه‌ریزی امیدی‌ها برای میدان‌داری مجلس

رقابت نزدیک عارف با لاریجانی؛ تصدی ریاست کمیسیون آموزش و حالا تغییر در ترکیب هیأت رئیسه فراکسیون امید، نشانه‌هایی از احیای نقش امید در مجلس است
مجلس
فراکسیون امید پس از وزن‌کشی در انتخابات هیأت رئیسه مجلس و ورود محمدرضا عارف به عرصه اجرایی مجلس از طریق تصاحب ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات حالا ساختار فراکسیونی‌اش را نشانه گرفته و می‌خواهد ترکیب هیأت رئیسه خود و فراکسیون‌های تابعه‌اش را پویا‌تر و تأثیرگذارتر کند.
وزیر دفاع: دشمن، ایران را آبدیده می‌کند

وزیر دفاع: دشمن، ایران را آبدیده می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ‌طرح جنایتکارانه دشمنان، ‌ملت ایران را آبدیده‌تر می‌کند‌، گفت: با به‌هم‌زدن مرزها ‌‌‌100سال دیگر ‌درگیری ‌به منطقه تحمیل می‌شود.
آمریکا به وعده‌هایش عمل نمی‌کند
آمریکا به وعده‌هایش عمل نمی‌کند
خطیب این هفته نمازجمعه تهران گفت: موقعیت امروز انقلاب موقعیت حساسی است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
مردم عادی هم می‌توانند تجمع کنند/ ظریف موظف به صراحت مواضع است/ می‌خواهند تحریم‌ها برگردد
بهترین و بدترین وزرای کابینه/ باید حصرها و موانع برداشته شوند