• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99412
+
-

فیلم تئاتر برای قرنطینه

هر شب ساعت 20 یک فیلم‌تئاتر ببینید

فیلم تئاتر برای قرنطینه


در نخستین شب نمایش فیلم تئاترهای معروف دنیا، در سیت نماش نت، «جزیره گنج» تولید تئاتر ملی انگلستان پخش می‌شود. قرار است ۱۰۰فیلم تئاتر معروف دنیا با زیرنویس فارسی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.
به گزارش همشهری، پیش از این اجراهای آنلاین در سایت نمایش نت پخش می‌شد که این اجراها در مرکز تئاتر حرفه‌ای ضبط می‌شود، فعالیتی که نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند، با این حال قرار است از هشتم اردیبهشت‌ماه بهترین فیلم - تئاترها از این سایت پخش شود.
 تصمیم بر این است که فیلم تئاترهای روز دنیا که  پیش از این در فضای یوتیوب وجود داشت با زیرنویس فارسی به مخاطبان نشان داده شود.
مسئول سایت نمایش نت عنوان کرد با این راهکار، علاقه‌مندان با مصرف حجم اینترنت بسیار کمتر و بدون استفاده از فیلترشکن و با بهای ۵هزار تومان می‌توانند این فیلم‌تئاترها را در نمایش نت تماشا کنند.
 برای دیدن این فیلم‌تئاترها تک فروشی هم خواهیم داشت و مخاطبان می‌توانند دسترسی سهل‌تری به این آثار داشته باشند. این طرح از هشتم اردیبهشت آغاز شده و هرشب ساعت ۲۰ فیلم تئاترها به‌نمایش درآمده به‌صورت دائم در سامانه دیده می‌شود. نخستین فیلم تئاتری که در دسترس قرار خواهد گرفت «جزیره گنج» به کارگردانی پلی فیندلی و محصول تئاتر ملی انگلستان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید