• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99296
+
-

کافه مجلس

  بازگشت لاریجانی به مجلس
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از حضور علی لاریجانی در مجلس از هفته آینده خبر داده و گفته است: لاریجانی از روز گذشته با به‌دست آوردن سلامتی و با نظر پزشک معالج‌ در مجلس حاضر شد. تست آخر ایشان هم منفی بود. اسدالله عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارشنبه هفته جاری جلسه هیأت‌رئیسه با آقای لاریجانی برگزار می‌شود و از هفته آینده جلسات علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس برگزار می‌شود. چهاردهم فروردین‌ماه سال‌جاری علی لاریجانی به کرونا مبتلا شد و از آن تاریخ وی در قرنطینه خانگی و تحت درمان است.

  راه صحیح زندگی سیاسی از دید میرسلیم
سیدمصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توییت‌هایی مدعی شد چهره‌های مجلس یازدهم از سوی جریان خاصی تخریب می‌شوند. او نوشت: راه صحیح زندگی سیاسی برای اقلیت، پس از شکست فاحش در انتخابات مجلس یازدهم، در تحلیل‌های غلط‌انداز و تخریب شخصیت‌های اکثریت و ادعای اختلاف و رقابت بین آنها و تحقیر انتخاباتی که خود به‌دلیل ناکارآمدی سرمنشأ نتایج آن بوده‌اند، نیست. توصیه می‌کنم با استفاده از فرصت ‌ماه رمضان، وقت خود را صرف تفکر درباره ریشه ضعف‌های جبهه سیاسی خود کنند.

  به کتک‌خوردن عادت داریم
پروانه مافی، نماینده‌ تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم و دولت یازدهم به کتک‌خوردن از سوی سایر نهادها عادت دارند و هجمه‌های سنگینی به مجلس دهم وارد کردند تا بتوانند مجلس یازدهم را به‌دست بگیرند و در‌ نهایت موفق شدند؛ ان‌شاءالله که بتوانند در این شرایط که مشکلات سنگین بر کشور حاکم ‌است، عملکرد خوبی داشته باشند. وی در گفت‌وگو با ایلنا خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم امتحان بسیار سختی را در پیش رو دارد، ما امیدواریم افرادی که ادعاهای بسیاری کردند و شعارهای زیادی دادند، بتوانند شعارهایشان را اجرایی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید