• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99276
+
-

با مردم

با مردم











 اگر بازگشت به جامعه به صلاح سلامت نبود چرا اجرایی شد
در مشهد کمترین خبری از اجرای طرح فاصله‌گذاری نیست و شهروندان نیز مسائل ایمنی را به ندرت رعایت می‌کنند. فقط مانده که مضجع شریف امام هشتم(ع) باز شود و سیل مسافران به شهر سرازیر شود تا بار دیگر شیوع کرونا همه را زمینگیر کند. وقتی چنین نگرانی‌هایی وجود دارد و بازگشایی به صلاح جامعه نبوده باید پرسید چرا محدودیت‌ها را برداشتند.
رضوان پور از مشهد

  ورودی پردست انداز سه راه گوهردشت اصلاح شود
درحالی‌که اغلب بخش‌های اتوبان تهران -کرج روکش آسفالت شده و وضعیت اتوبان نسبتا قابل‌قبول است، ورودی مهرویلا تا سه راه گوهردشت همچنان پر دست انداز، بدون خط کشی مناسب و دارای موج‌های خطرناک است. از راهداری و مسئولان مرتبط که زحمت برطرف کردن معایب آسفالت و سایر بخش‌های اتوبان را کشیده‌اند تقاضا داریم این بخش را نیز اصلاح کنند.
درمنی از کرج

   آب شرب آهکی در منطقه میرداماد
چند ماهی است که آب شرب مصرفی سازمان آب در مناطق میرداماد - خیابان شاه نظری به میزان زیادی آهک دارد به‌گونه‌ای که با شستن هر روزه کتری و چای ساز باز هم رسوبات قابل رویتی در آنها هست که چاره‌ای جز به کارگیری مواد رسوبگیر نداریم؛ درحالی‌که این آب برای آشامیدن و چای و قهوه است و استفاده از مواد جرم گیر و رسوبگیر به‌صورت روزانه نمی‌تواند اصولی باشد. لطفا مسئولان سازمان آب پاسخگو باشند و پیگیری کنند.
نوری از ساکنان منطقه

  هیچ کمک دولتی به ما نرسید
با 4 بچه که دو تای آنها دوقلو هستند، با 5میلیون پول پیش، آواره شده‌ایم و هیچ کمک دولتی اعم از کمک معیشت و یارانه و وام یک میلیونی به ما نرسیده است. بعد از 2 فرزند 15و 10ساله خداوند یک جفت دوقلو به ما بخشید که اکنون از پس هزینه پوشک و شیرخشک آنها برنمی‌آییم. همسرم کلیه‌اش را فروخت تا بتوانیم بخشی از قرض‌های‌مان را بپردازیم که مدارک آن موجود است؛ با این حال باز هم کسی به کمک ما نیامد و فقط در اخبار می‌شنویم به کم‌درآمدها کمک می‌شود.
کارگر خدمات منزل
 

این خبر را به اشتراک بگذارید