• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99274
+
-

کشف 25کیلو هروئین از مخفیگاه 2 برادر قاچاقچی


2 برادر که با تهیه 25کیلو هروئین از خارج از کشور، قصد توزیع آن را در پایتخت داشتند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
از چند روز قبل مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از قاچاقچیان سابقه دار غرب تهران به تازگی مقدار زیادی هروئین از طریق مرزهای شرقی تهیه و به تهران منتقل کرده است. آنطور که شواهد نشان می‌داد او قصد داشت با همکاری برادرش این محموله را در تهران توزیع کند. در این شرایط پرونده در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت قرار گرفت.
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در این‌باره گفت: تحقیقات نشان می‌داد مخفیگاه متهمان در یکی از محله‌های عبدل آباد تهران است و آنها محموله را در این مکان نگهداری می‌کنند. 
در این شرایط بود که پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از مأموران عملیات، مخفیگاه متهمان را تحت کنترل خود در آوردند و پس از اطمینان از حضور آنان در آنجا در اقدامی ضربتی هر 2 برادر را دستگیر و در بازرسی از آنجا مقدار 25کیلو و 500گرم هروئین و مقادیری آلات مصرف مواد‌مخدر کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فاتب در پایان گفت: متهمان و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل شد و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید