• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99039
+
-

یک بازی این همه جوسازی ندارد

مدیرعامل سپاهان: اصلا ما مقصر، بازی را به‌خاطر مردم تکرار کنید و اجازه بدهید هواداران از تماشای بازی لذت ببرند


از روزی که قرار بود بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان برگزار شود، 2ماه سپری شده اما هنوز حرف و حدیث‌ها درباره این بازی به پایان نرسیده است. کمیته انضباطی رأی به پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس داده و رأی کمیته استیناف در این‌باره نیز امروز اعلام خواهد شد. در همین راستا منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه سپاهان به سؤالات همشهری پاسخ داده است.
   مسئولان باشگاه پرسپولیس موضع تندی در مورد رأی کمیته استیناف گرفته‌اند و خواهان صدور رأی به نفع خودشان هستند. نظر شما چیست؟
ما ترجیح می‌دهیم نتایج در زمین مسابقه تعیین شود. به هر دلیل سپاهان نتوانست به‌موقع در زمین مسابقه حاضر شود اما چه اشکال دارد بازی را دوباره برگزار کنند. حاضریم در هر زمینی که پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی کنیم تا مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.
  به‌نظرتان چرا این اتفاق افتاد؟
به هرحال نخستین بازی بود که قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود و با توجه به حساسیت‌های بازی سپاهان و پرسپولیس، هواداران ما واکنش‌های احساسی داشتند. اما باید بدون درنظر گرفتن مسائل حقوقی بازی را دوباره برگزار کنند تا هواداران از دیدن بازی این 2تیم لذت ببرند. باید نتیجه در زمین مشخص شود. در زمین بازی اگر توانستند، ما را 10 بر صفر شکست دهند. اما چرا دائما دوستان مصاحبه می‌کنند؟!
  مصاحبه تند افشین پیروانی علیه قلعه‌نویی را خواندید؟
بله، واقعا انتظار داریم آقای پیروانی که خودش کاپیتان تیم ملی بوده احترام پیشکسوتش را حفظ کند. همان صحبت خود او را من تکرار می‌کنم، بگذارید مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند. اصلا ما از لحاظ حقوقی اشتباه کردیم، بیایید هواداران سپاهان را خوشحال کنیم و اجازه بدهیم آنها و هواداران پرسپولیس یک بازی زیبا ببینند. ما فشاری به کمیته انضباطی و فدراسیون نیاورده‌ایم و مخلص همه هم هستیم. به هرحال سپاهان تنها باشگاهی است که همه موارد حقوقی را رعایت کرده است. حتی در موضوعات بین‌المللی ما مسائل حقوقی را رعایت کرده‌ایم. این را می‌توانید از خود آنها هم بپرسید.
  پیش‌بینی خودتان از رأی کمیته استیناف چیست؟
از طرف فدراسیون ایرادهایی به دفاعیات ما گرفته‌اند. مثلا سؤال کرده‌اند که چرا سپاهان لایحه دفاعی را با پیک فرستاده است! درحالی‌که اگر از ما دعوت می‌کردند می‌آمدیم و از خودمان دفاع می‌کردیم. حالا هم اصلا ما لایحه را با با پیک یا با هواپیما فرستادیم، چه فرقی می‌کند، شما به اصل لایحه توجه کنید.
  با این وضعیت بیماری کرونا فکر می‌کنید لیگ برگزار شود؟
اگر مسئولان بهداشتی کشور می‌گویند با برگزاری فوتبال حتی جان یک نفر گرفته می‌شود من می‌گویم ارزش ندارد این لیگ را برگزار کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید