• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99032
+
-

فوتبال ایران


  لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌یابد
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد که AFC خواستار ادامه و تکمیل شدن لیگ قهرمانان آسیا است. ویندرسون جان در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشته، گفته است: «ما خواستار تکمیل شدن لیگ قهرمانان هستیم. محتمل‌ترین زمان برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا، ‌ماه آگوست و به‌صورت تک بازی و در یک کشور خواهد بود. بعضی از کشورها در غرب آسیا پیشنهادهای میزبانی به ما داده‌اند که فعلا نمی‌توانیم نام آنها را ذکر کنیم. در حال بررسی پیشنهادها هستیم.» او درباره انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا هم این چنین توضیح داده است: «انتخابی جام جهانی مربوط به فیفا می‌شود و خود فیفا هم در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

 شکایت شهرخودرو از پرسپولیس
باشگاه پدیده از پرسپولیس شکایت کرد. این خبری است که حمیداوی، مالک شهرخودرو آن را تأیید کرده و درخصوص آن گفته است: «ما برای رضایتنامه گل‌محمدی با پرسپولیس قراردادی امضا کردیم ولی متأسفانه تا امروز طرف مقابل بدعهدی کرده و فقط یک چهارم مبلغ اصلی یعنی 1.5میلیارد تومان اول را داده است. چون چندبار مدیران این باشگاه زمان خواستند و دوست نداشتم روبه‌روی آنها قرار بگیرم شکایت نکردم ولی چند روز پیش شکایت رسمی خود را از باشگاه پرسپولیس انجام دادیم.»

 اسلامیان: تاج در آینده‌ای نزدیک برمی‌گردد
مهدی تاج به ایران برخواهد گشت. این خبری است که اسلامیان در اختیار رسانه‌ها قرارداده و گفته است: «ایشان مشکل قلبی و بیماری‌هایی داشتند که فکر می‌کنم مشکلات‌شان حل شده است. در آینده نزدیک آقای تاج به ایران می‌آیند.»عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به حاشیه‌های اخیر درباره پاداش‌های جام جهانی هم توضیحاتی داده است. اسلامیان در این خصوص می‌گوید: «آقایانی که اینقدر علیه کی‌روش حرف زدند و روی این مسائل مالی زوم کردند، بدانند کی‌روش به کلمبیا رفت و حداقل دوبرابر قراردادی که با ما داشت، آنجا قرارداد بست.»

 نه طارمی به چینی‌ها
طارمی که به واسطه درخشش در ترکیب ریوآوه مشتریان زیادی پیدا کرده، به تازگی یک ‌پیشنهاد مالی سنگین را از شرق آسیا رد کرده است. براساس گزارش میزان، طارمی به تازگی پیشنهادی نجومی از باشگاهی چینی داشته، پیشنهادی که می‌توانسته او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل کند اما این مهاجم ملی‌پوش آن را رد کرده است. فراموش نکنیم طارمی در ماه‌های اخیر مورد توجه باشگاه‌هایی مثل پروتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا قرار گرفته و هیچ بعید نیست فصل آینده در یکی از تیم‌های بزرگ پرتغال مشغول شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید