• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98121
+
-

نکته بازی

چه می‌کنی با این همه جسارت؟
مزدک میرزایی گزارشگر خیلی خوبی بود، آدم سالم و بی‌حاشیه‌ای هم بود؛ افسوس به حال تلویزیون که چنین سرمایه‌هایی را مفت از دست می‌دهد. با این همه، انصافا انتخاب شبکه فارسی‌زبان و مزدک، برای هر دو طرف اشتباه بود. از یک طرف حیف شد گزارشگر توانای ما به شبکه‌ای با اهداف و منابع مالی مجهول پیوست و از طرف دیگر آنها هم دنبال یک آدم بی‌پرواتر بودند اما میرزایی سربه‌زیر، اصلا کاراکتر مد نظرشان را ندارد. مزدک آن‌قدر آرام است که ماه‌ها بعد از مهاجرت، هنوز یک خط هم در مورد دلایل اتخاذ این تصمیم و تنگناهایی که در صداوسیما داشته حرف نزده است. او اخیرا وقتی لایو اینستاگرام گذاشته بود در واکنش به پرسشی در همین مورد گفت: «دلایل رفتنم همانی است که جاودانی و خیابانی گفتند». آقا شما چه می‌کنی با این همه جسارت؟! 

این‌طوری که خیلی بدتر شد
از زمانی که سعید راد آن مصاحبه آتشین را علیه گابریل کالدرون انجام داد، انتقادات زیادی نسبت به این پیشکسوت سینما مطرح شد. واکنش آدام همتی به این اتفاق اما تا امروز و تعطیلات اجباری لیگ به درازا کشید. نوه سعید راد البته این بار هم خیلی وارد جزئیات نشد و فقط گفت: «تنها می‌توانم بگویم چیزی که کالدرون از من خواست در ‌شأن من و خانواده‌ام نبود و نمی‌توانستم قبول کنم». خب برادر اگر قرار بود آبروداری و رازداری کنی که الان خیلی بدتر شد. الان می‌شود هزار جور فکر ناجور در مورد کالدرون، خودت و فامیلت کرد. بهتر بود یا کلا هیچی نمی‌گفتی یا سیر تا پیاز همه داستان را شرح می‌دادی. فقط سرت خلوت شد بگو جواد عزتی چه چیزی از پدربزرگت خواسته که این‌طوری علیه‌اش مصاحبه می‌کند و حتی اجازه نداد سیمرغ بگیرد!

این که نشد دلیل برانکوجان!
برانکو برای چندمین بار مصاحبه کرده و ضمن تأکید بر اینکه حتما همه پولش را از پرسپولیس خواهد گرفت، استدلال منطقی‌اش در این مورد را تکرار کرده است؛ «به من می‌گویند پول نداریم اما اگر پول نداشتید چطور اوساگونا و استوکس را خریدید؟» پروفسور یک طوری حرف می‌زند، انگار نه انگار سال‌ها در ایران کار کرده است. خب زمان همکاری با خود شما هم باشگاه پرسپولیس چند بازیکن خارجی و از جمله بودیمیر و تحفه‌های اوکراینی را خرید، اما همان موقع به فرناندو گابریل و نیلسون بدهکار بود و هنوز هم هر دو نفر پول‌شان را از باشگاه می‌خواهند. اینجا طلب بازیکن و مربی خارجی را تا کارد به استخوان نرسد نمی‌دهند؛ نمونه‌اش مانوئل ژوزه که دوره خود شما دنبال پولش بود. به قول علی دایی اینجا ایران است، پس زیاد دنبال روال منطقی برای کارها نباشید!

این خبر را به اشتراک بگذارید