• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98031
+
-

منهای فوتبال

  مرگ قهرمان بوکس به‌خاطر کرونا 
 مسعود حاج‌رسولی، پیشکسوت بوکس که دهه50 قهرمان آسیا شده بود، به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. رسولی که چند روزی در بیمارستان بستری بود، شنبه‌شب، دارفانی را وداع گفت. او با مدرک دکترای ورزش و تربیت‌بدنی، رئیس مرکز تحقیقات مصرف مواد و اختلالات رفتاری و عضو هیأت عملی دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر بود. دیروز تست کرونای ورزشکار دیگری از ایران هم مثبت اعلام شد. روح‌الله رستمی، قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان در دسته 80کیلوگرم دیروز تأیید کرد که نتیجه آزمایش او مثبت است و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. علی محمدیاری، دوومیدانی‌کار پارالمپیکی هم علائم این بیماری را دارد. به گفته بهمن رضایی، سرمربی تیم ملی، محمدیاری شرایط خوبی ندارد و دیروز برای انجام تست راهی بیمارستان شد.

  منصوریان: گفتند در تیم ملی نیستی!
الهه منصوریان، قهرمان ووشو ایران گفته است که امسال در تیم ملی جایی ندارد. این کناره‌گیری به خواست خودش نبوده و تصمیمی است که مسئولان فدراسیون گرفته‌اند. منصوریان دیروز در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این خبر را داد: «من 28ساله هستم. به من گفتند امسال به تیم ملی نیا تا جوان‌ها به مسابقات بروند. من هم موافقم جوان‌ها به مسابقات بروند اما به مسابقات دانشجویان یا دیگر تورنمنت‌های بین‌المللی. اصلا بیایند در انتخابی تیم ملی شکستم بدهند و من هم راحت کنار می‌روم. اینطور نباشد که به من بگویند به تیم ملی نیا. من دوست دارم تا زمانی که قدرتش را دارم، پیراهن تیم ملی را بپوشم.» 

  سرمربی رئیس می‌شود؟
حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرد. بعد از حضور مهدی علی‌نژاد، رئیس سابق این فدراسیون در معاونت قهرمانی وزارت ورزش، علیرضا خسروی سرپرست این فدراسیون شد. با توجه به روابط نزدیک خسروی با علی‌نژاد به‌نظر می‌رسید خسروی رئیس بعدی فدراسیون باشد اما حکم مدیرکلی دفتر امور مشترک‌ فدراسیون‌ها برای او صادر شد. هم‌اکنون نفرات دیگری از فدراسیون ووشو برای ریاست ثبت‌نام کرده‌اند که شاخص‌ترین آنها اوجاقی است. او که از قهرمانان بنام این رشته است، چندسالی است که سرمربیگری تیم ملی را بر‌عهده دارد. امیرعباس لشکری، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو و فدراسیون ایران و امیر صدیقی، رئیس سبک تای‌چی از دیگر نامزدهای این انتخابات هستند. ثبت‌نام از نامزدها از دیروز آغاز شده ‌و تا ششم اردیبهشت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید