• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98120
+
-

هنوز 9هفته مانده است

ترکمان: شرایط پرسپولیس را با لیورپول مقایسه نکنید

شیوع ویروس کرونا ابهامات زیادی را درخصوص آینده لیگ برتر ایران به‌وجود آورده است. پرسپولیسی‌ها تأکید دارند که با تعطیلی مسابقات لیگ برتر، آنها باید به‌عنوان قهرمان لیگ معرفی شوند، ولی این موضوع مورد قبول دیگر مدعیان قهرمانی و البته برخی تیم‌های دیگر نیست. مهدی ترکمان، مدافع چپ سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری درخصوص تعطیلی موقت مسابقات لیگ برتر می‌گوید: «متأسفانه این شرایط اصلا باب میل ما نیست، فعلا که مجبوریم در خانه تمرین کنیم و امیدواریم این بیماری به‌صورت کامل ریشه‌کن شود. هم‌اکنون سلامتی افراد از هر چیزی مهم‌تر است و گزینه اول و آخر مردم، سلامتی است.»
از ترکمان در مورد پیش‌بینی‌اش از تعطیلی لیگ برتر یا ادامه بازی‌ها سؤال می‌کنیم که او تأکید می‌کند: «از حالا که چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید این بیماری چگونه کنترل خواهد شد. این شرایط فقط برای فوتبال نیست و خیلی از کشورها در خیلی از زمینه‌ها با چالش مواجه هستند. اعتقاد من این است که تعطیلی بازی‌ها یا ادامه مسابقات هر‌کدام معایب و حسن‌های خاص خودش را دارد و من مسئول نیستم که بخواهم در این خصوص نظر بدهم. طبیعتا اگر این شرایط ادامه داشته باشد، لیگ‌های مختلف‌ تعطیل می‌شود، حتی لیگ بلژیک هم مدتی پیش تعطیل شد.»
هواداران پرسپولیس معتقدند که اگر تمام لیگ‌های دنیا نیمه‌کاره تمام شوند و تیم قهرمان هم مشخص نشود، پرسپولیس و لیورپول انگلیس بیشترین ضرر را می‌کنند ولی ترکمان در این خصوص می‌گوید: «پرسپولیس صدرنشین است و شانس قهرمانی دارد ولی شرایط این تیم با لیورپول قابل قیاس نیست؛ چراکه آنها با یکی دو برد دیگر قهرمانی‌شان را قطعی می‌کنند. در لیگ ما 9هفته و 27امتیاز دیگر باقی مانده و نمی‌توان از حالا قهرمانی پرسپولیس را قطعی دانست، چون در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در این شرایط فکر می‌کنم فوتبال یا قهرمانی چندان مهم نیست و سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید