• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98033
+
-

ویسی: درست نیست از تعطیلی لیگ حرف بزنم

ترسو نیستم و برای ماندن در لیگ می‌جنگم


امیرحسین اعظمی|  

نیمه‌کاره‌ماندن لیگ نوزدهم و تعیین‌نشدن قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده، شاید بهترین اتفاق ممکن برای عبدالله ویسی باشد. او اکنون با پیکان، تیم شانزدهم و پایانی لیگ برتر است و درصورت ادامه‌پیداکردن بازی‌ها کار بسیار سختی برای حفظ این تیم خواهد داشت. همین داستان بهانه‌ای شد تا در روزهای بی‌فوتبالی سراغ ویسی برویم و گفت‌وگویی با او درخصوص آخرین وضعیت خودش و پیکان داشته باشیم.

  فوتبال که این‌روزها تعطیل است و حتما حوصله شما هم حسابی سر رفته است.
به هر حال این وضعیت همه را به نوعی درگیر کرده است. مردم همه نگران هستند و خیلی از کسب‌وکارها هم تعطیل شده است. فوتبال هم که تعطیل است و این وضعیت برای بازیکنان، مربیان، هواداران فوتبال و همه آنهایی که با فوتبال درگیر هستند بسیار سخت است.

 برای بازیکنان پیکان متد تمرینی خاصی در نظر گرفته‌اید؟
بازیکنان به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنند و ما هم در جریان وضعیت آنها هستیم. الان منتظریم تا بعد از جلسه شورای مبارزه با کرونا و تصمیم این شورا، اگر اجازه بدهند دوباره تمرینات گروهی را از سر بگیریم و اگر اجازه ندادند که منتظر آینده بمانیم. هم‌اکنون حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

  این‌روزها نظرهای مختلفی درخصوص ادامه لیگ یا تعطیلی قطعی بازی‌ها وجود دارد. نظر شما چیست؟
من سرمربی پیکان هستم و نباید نظر بدهم. اگر بگویم بهتر است لیگ تعطیل شود، می‌گویند چون تیمش پایین جدول است این حرف را می‌زند. فکر می‌کنم خیلی‌ها در انتظار تصمیم فیفا هستند و البته زمان ازبین‌رفتن این بیماری هم بسیار مهم است. اگر این زمان طولانی شود طبیعتا کار، سخت خواهد شد ولی امیدوارم که این ویروس هر چه زودتر ریشه‌کن شود. الان نظر هر تیمی برای قطع یا ادامه بازی‌ها متفاوت است و هر تصمیمی هم گرفته شود طبیعتا چالش‌های خاص خودش را خواهد داشت. الان هم درست نیست از تعطیلی لیگ حرف بزنم.

  ولی اگر لیگ تعطیل شود و تیم قهرمان یا سقوط‌کننده مشخص نشود، این به سود شما خواهد شد.
من نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؛ فقط امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود و حفظ جان مردم آن‌قدر اهمیت دارد که الان در مورد فوتبال و قهرمانی و سقوط صحبت نکنیم.

  اگر لیگ ادامه داشته باشد قبول دارید کار شما برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران سخت خواهد بود؟
در فوتبال همیشه باید جنگید و من هم مربی ترسویی نیستم و برای رسیدن به اهدافم می‌جنگم. می‌دانم کار ما سخت است ولی باید تلاش کرد. در فوتبال چیزی آسان نیست ولی باید تا آخرین لحظه تلاش
 کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید