• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98117
+
-

استرا، پول فصل بعد را هم می‌خواهد

سرمربی جنجالی آبی‌ها هنوز با تیم جدیدی قرارداد نبسته و شاید همین مسئله دردسر تازه استقلال باشد

استرا، پول فصل بعد را هم می‌خواهد

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، بعد از ترک غیرمنتظره ایران، هنوز در تیمی مشغول فعالیت نشده است. این در حالی است که او مدتی پیش ادعا کرد که چند پیشنهاد را رد کرده و فعلا قصد استراحت دارد. استراماچونی تا روزی که در ایران بود مدیران باشگاه استقلال قراردادش را پرداخت کردند، اما گفته می‌شود او حالا برای قرارداد سال دوم خود 700هزاریورو درخواست کرده است. این یک دردسر بزرگ برای استقلال خواهد بود. می‌گویند استراماچونی با مدارکی که ارائه کرده به‌احتمال فراوان استقلال را ملزم به پرداخت این مبلغ می‌کند. از طرف دیگر گفته می‌شود احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید استقلال ،تصمیم دارد با استراماچونی مذاکره کند تا بتواند با او برای پرداخت مطالباتش توافق کند. البته آبی‌ها امیدوار هستند استراماچونی بتواند برای فصل آینده تیم پیدا کند تا مدیران باشگاه مجبور نشوند همه قرارداد سال دومش را پرداخت کنند. اگر این مربی ایتالیایی تیم نگیرد، قطعا باشگاه استقلال برای پرداخت طلب مربی سابقش با دردسر مواجه خواهد شد. روز گذشته با یکی از مسئولان استقلال تماس گرفتیم، او که تمایلی نداشت از قولش مطلبی در این مورد منتشر شود گفت: «اینطور نیست که استراماچونی شکایت کند و ما هم نگاه کنیم، اگر کار به شکایت برسد طبیعتا ما هم درمقابل او دفاع خواهیم کرد. ما امیدواریم کار به آنجا نرسد. استراماچونی با ترک استقلال به نوعی برای ما چالش ایجاد کرد و اگر قرار باشد به فیفا شکایت کند، ما هم حرف برای گفتن داریم».

  مذاکره با شفر ادامه دارد
استقلال این روزها در تلاش است تا طلب وینفرد شفر را هم پرداخت کند. امیر سلطانی، معاون استقلال، دیروز در گفت‌وگو با فارس، درخصوص شایعاتی که طی یکی دو روز گذشته پیرامون شکایت باشگاه استقلال از ساشا شفر و میگوئل کولی مطرح شده است، گفت: این اخبار صحت ندارد و باشگاه از هیچ کدام از مربیان سابق خود شکایت نکرده‌ است. این تأکید سعادتمند است که با تعامل و گفت‌وگو مسائل حل شود و اصلاً صحبتی در مورد شکایت باشگاه از شفر و دستیارانش مطرح نیست. مگر می‌شود باشگاه از کسی که از استقلال طلبکار است شکایت کند؟ ضمن آنکه ما با این نفرات تفاهم کرده‌ایم و اگرچه به توافق نهایی نرسیده‌ایم، ولی روش سعادتمند مذاکرات دوستانه است تا بتوانیم در فضای مسالمت‌آمیز بحث شکایت آنها از باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل و فصل کنیم.

 بودوروف برمی‌گردد؟
استقلال این روزها در تلاش است تا مدافع بلغارستانی‌اش را هم به تهران بازگرداند. مسئولان این باشگاه به بودوروف گفته‌اند که مشکلات مالی حل خواهد شد، هرچند که هنوز این مدافع تصمیم قطعی برای بازگشت به ایران نگرفته و حتی در مصاحبه‌ای گفته که تیم ملی را به‌دلیل حضور در استقلال از دست داده است. در این میان پرداخت پول رضایت نامه ایسما، پرداخت طلب جپاروف و بویان هم دیگر دردسرهای باشگاه استقلال است و باید دید مدیران باشگاه این بحران را چگونه مدیریت خواهند کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید