• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 24 فروردین 1399
کد مطلب : 97996
+
-

پارلمان شهری تهران بررسی می‌کند

واگذاری حق بهره‌برداری از ۸ مرکز بهاران به بهزیستی تهران

دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران امروز یکشنبه ۲۴فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
به گزارش همشهری، دراین جلسه که با نطق پیش از دستور سیدمحمود میرلوحی، رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا آغاز می‌شود، لایحه مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از ۸مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران در دستور کار قرار می‌گیرد.
همچنین ارائه گزارش مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران و مدیران درخصوص اقدامات صورت گرفته توسط آن معاونت در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهر تهران، دیگر دستور کار جلسه امروز شورای شهر تهران است.
ادامه بررسی لایحه «ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران» هم دیگر دستور جلسه امروز پارلمان شهری پایتخت است. ضمن اینکه در ادامه این جلسه، قرار است 3لایحه یک فوریتی در دستور قرار بگیرد. یک فوریت لایحه « الحاق 2 تبصره به پیوست ۶ ماده واحده مصوبه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه (بهای بلیت مترو هشتگرد)، یک فوریت لایحه «تعیین نرخ بهای خدمات کنترل و صدور گواهی زیست‌محیطی موتور‌ها و خودروهای دیزلی با کاربری عملیات عمرانی» و همچنین یک فوریت لایحه «الحاق یک تبصره به‌عنوان تبصره هشتم بند (ب) مصوبه اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند» دستور جلساتی است که امروز درباره قید فوریت آن تصمیم‌گیری می‌شود.
اما دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، دستور دیگری دارد که بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه الزام ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی بلند مرتبه به پیش‌بینی، طراحی و نصب زیرساخت‌های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری» نام دارد.انتخاب 2نفر از مسئولان سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده و 2نفر کارشناس خبره برای عضویت در ستاد حمایت از خانواده موضوع بندهای ۱۱ و ۱۴ ماده سوم مصوبه «طرح حمایت از بنیاد خاواده» و نیز انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران نیز از دستورهای دیگر جلسه امروز شورای شهر تهران خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید