• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 فروردین 1399
کد مطلب : 97787
+
-

تحول فناوری در آموزش

معرفی 10 استارتاپ اروپایی که چهره آموزش در سال2020 را دگرگون خواهند کرد

استارتاپ‌های آموزشی چهره یادگیری و تعلیم در دنیا را تغییر داده‌اند. یک دهه قبل، دانشگاه ساختمانی قدیمی در مرکز شهر بود که در آن می‌شد، علم‌آموزی کرد. حالا اما شرایط به‌طور کلی فرق کرده و دانشگاه‌های آنلاین توانسته‌اند جای پای خود را در جوامع مختلف باز کنند. به گزارش ‌ای یو استارتاپز، در کنار آن، استارتاپ‌ها نیز در یک دهه گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و به‌کمک امورات آموزشی آمده‌اند. در دوران اخیر و پس از شیوع نوع جدید ویروس کرونا تأثیر مهم فناوری بر آموزش بیشتر از هر زمان دیگری به‌نظر آمد.


CoachHub
  سال تاسیس: 2018
  دفتر مرکزی: برلین، آلمان
این استارتاپ بستری مناسب برای آموزش دیجیتال برای کارمندان است. یادگیری بهترین کاری است که می‌توان در شغل خود داشته باشیم. آموزش دیجیتال از طریق اپلیکیشن و همچنین سایت این شرکت صورت می‌گیرد.


Drops
  سال تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: تالین، استونی
این استارتاپ راه جدیدی برای آموزش و یادگیری زبان ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن که تمرکزش روی لغات است، خیلی سریع تبدیل به یکی از بهترین‌ها شد و رشد فزاینده‌ای را در گوشی‌های اندرویدی و iOS داشت.


Elias Robot
  سال تاسیس: 2017
  دفتر مرکزی: هلسینکی، فنلاند
ایده آنها این است که به بچه‌ها با استفاده از روبات‌های اجتماعی و روش‌های آموزشی با کیفیت بالا، کمک کنند تا یک زبان خارجی را یاد بگیرند.


InSimu
  سال تاسیس: 2016
  دفتر مرکزی: بوداپست، مجارستان
استارتاپ InSimu یک اپلیکیشین مخصوص پزشکان و دانشجویان رشته پزشکی است که با شبیه‌سازی یک بیمار این اجازه را می‌دهد تا کار طبابت را به‌صورت آزمایشی روی مریض فرضی انجام دهند. این استارتاپ در آخرین سرمایه‌گذاری، 540هزار دلار به‌دست آورد.


MEL Science
  سال تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: لندن، انگلستان
یک استارتاپ واقعیت مجازی (VR) آموزشی که یک مجموعه اشتراکی از آزمایشگاه‌های شیمی - فیزیک و برنامه‌های واقعیت مجازی مربوط به آن را ارائه می‌دهد. این استارتاپ هر ‌ماه تمام مواد لازم برای مشتریان به‌منظور انجام آزمایش‌های شیمی و یک سری تجربیات با کمک VR را ارائه می‌دهد تا به آنها در گسترش درک نظری خود از آزمایش‌ها کمک کند.


Qoorio
  سال تاسیس: 2018
  دفتر مرکزی: ویلنیوس، لیتوانی
این استارتاپ فروشگاهی برای دانش و تجربه است. Qoorio در سال2019 میلادی 2میلیون‌و540هزار یورو از طریق سرمایه‌گذاری به‌دست آورد. این استارتاپ با هدف پیوند دادن افراد با دانش و مهارت‌های خاص با افراد جویای آن، دسترسی به دانش در زندگی واقعی را فراهم کرده است.


Skriware
  سال تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: ورشو، لهستان
این استارتاپ به بچه‌ها کمک می‌کند تا طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی روبات‌های قابل‌چاپ سه‌بعدی را یاد بگیرند. این در اصل یک اکوسیستم آموزشی کاملا یکپارچه است.


Stemi
  سال تاسیس: 2016
  دفتر مرکزی: زاگرب، کرواسی
استارتاپ Stemi راه‌حل خلاقانه‌ای را برای یادگیری با کمک روبات‌ها ارائه کرده است. یعنی، یک عنکبوت روباتی شش‌پا به‌عنوان ابزاری برای یادگیری روباتیک مهندسی برق و برنامه‌نویسی در خدمت مشتریان است.


Tutorful
  سال تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: لندن، انگلستان
این استارتاپ مکانی است که به والدین کمک می‌کند تا بهترین آموزگاران محلی را برای آموزش حضوری و آنلاین به‌خدمت بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید