• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 19 فروردین 1399
کد مطلب : 97723
+
-

با مردم

با مردم

   بخشنامه‌های دورکاری اجرایی نمی‌شوند
درحالی‌که به پرسنل شرکت نفت بخشنامه دورکاری داده‌اند، عنوان می‌کنند که شما شامل این بخشنامه نمی‌شوید. بعد دوباره بخشنامه دیگری تحت عنوان شیفت کاری به‌صورت یک روز درمیان ابلاغ و مقرر شد یک سوم نیروها به سرکار بیایند که دوباره عنوان کردند، شامل حال شما نمی‌شود. دست آخرهم ابلاغ کردند هرکسی سرکار نیاید از مرخصی استحقاقی‌اش کم می‌شود و از دریافت اضافه کاری نیز محروم است. در نتیجه این ناهماهنگی‌ها تقریبا همه پرسنل با ترس و لرز به سرکارشان می‌آیند. چه‌کسی مسئول نظارت بر اجرای بخشنامه‌های مسئولان دولتی است؟
پرسنل شرکت نفت از تهران

   بسته‌های حمایتی تعطیلات کرونا به چه کسانی رسید؟
مسئولان عنوان کردند که ۳میلیون خانوار محروم و تحت فشار در ۴نوبت بسته حمایتی از ۲۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان می‌گیرند، حالا اعلام می‌کنند که مرحله اول آن پرداخت شده و مرحله دوم نیز تا پایان فروردین و مراحل بعد در اردیبهشت و خرداد پرداخت خواهد شد. اگر من به‌عنوان بیکار بدون بیمه و بدون پس انداز و مستأجر مشمول این بسته نیستم، چه کسانی مستحق آن هستند.
ملاعلی از ساری

   مطالبات زعفران کاران تایبادی پرداخت نشد
زعفران کاران تایبادی که به امید درآمد برای تامین هزینه‌ها کشت زعفران کرده‌اند هنوز نتوانسته‌اند مطالبات خود را دریافت کنند و هم‌اکنون که نیاز شدید به پول دارند تا بتوانند کشت بهاره خود را انجام‌دهنده مستاصل مانده‌اند.  درحالی‌که به ما قول تسویه حساب 2‌ماهه داده‌اند، اما تا‌کنون 5ماه از آن زمان گذشته است. به‌عنوان یک کشاورز، هنوز بدهکار نیروی کار خود هستم، چرا که هزینه‌های ما از ۵۰ درصد فراتر بود، ولی دریافتی ما تا‌کنون ۵۰ درصد بوده است.
نبی‌زاده از تایباد

   افزایش 140درصدی نرخ آزادراه‌های دولتی عادلانه نیست
افزایش ۱۴۰ درصدی عوارض آزادراه‌های دولتی، واقعا عادلانه نیست و بر همین اساس باید شاهد افزایش چند برابری نرخ آزادراه‌های خصوصی باشیم. در این شرایط بیکاری و کرونایی چرا باید چنین مصوبه‌ای اجرایی شود.
اسفندانی از تهران

   افزایش کف خرید بورس عادلانه نیست
اینکه یک دفعه تصمیم می‌گیرند کمترین رقم خرید سهام بورس از صدهزار تومان به 500هزار تومان افزایش یابد فقط به ضرر خریداران خرد است. به جای اینکه با این کارها برای رفع اختلالات هسته مرکزی بورس اقدام کنند، مشکلات فنی و زیرساختی معاملات آنلاین را برطرف کنند.
میثم از تبریز

   هیچ‌کدام از مدیران ارشد ما سرکار نیامدند
درحالی‌که به‌عنوان یک کارمند معمولی از 2 روز قبل مثل روزهای عادی سرکار هستم، هیچ‌کدام از مدیران ارشد ما به سرکار نیامده‌اند و این سؤال مطرح است چرا ما نمی‌توانیم از مرخصی و دورکاری استفاده کنیم اما مدیران می‌توانند؟
حسینی از تهران

   تست کرونا برای همه شهروندان رایگان و اجباری باشد
صحبت از تست کرونا برای همه کاسبکارانه است؛ مگر اینکه تست فوق رایگان و اجباری باشد، نه اینکه برای یک تست کرونا روی کیت تشخیصی 530هزار تومان بدهیم یا اینکه مجبور شویم 250هزار تومان برای سی تی اسکن بپردازیم. ضمن اینکه بخش خصوصی قیمت‌های بالاتری دارد. در ثانی استفاده از بیمه برای کسانی که مشاغل آزاد دارند و بیمه‌ای ندارند میسر نیست و طبیعتا به‌دنبال 2‌ماه بیکاری و کم درآمدی نمی‌توان توقع اجرای دستوراتی را داشت که نیازمند هزینه هستند.
روانپور از تهران 

   سرعت اینترنت در کرمان بسیار پایین است
سرعت اینترنت در کرمان بسیار پایین است؛ به‌گونه‌ای امکان دورکاری برای من به‌عنوان کسی که اینترنت ابزار کارش است فراهم نیست. به‌خصوص از روز شنبه این سرعت بدتر و بی‌کیفیت‌تر شده است؛ از مسئولان وزارت ارتباطات تقاضای رسیدگی جدی داریم.
محمودی از کرمان

   پزشکان و پرستاران دستکش و ماسک ندارند
پزشکان و پرستاران در بیمارستانی که من در آن بستری بودم دستکش و ماسک نداشتند و برخی از آنها دستکش لاتکس چندبار مصرف یا دستکش کیسه فریزی داشتند؛ واقعا این چه مدل حمایت از کادر درمان و جان برکفان مقابله با کروناست.
یوسفی از تهران

   رقم یارانه چقدر هست که 24‌ماه قسط را هم تأمین کند
مسئولان اعلام کرده‌اند که همه یارانه بگیران اعتبار یک میلیونی خرید می‌گیرند که به‌تدریج در 24قسط از یارانه‌شان کسر می‌شود. واقعا رقم یارانه چقدر است که از آن قسط هم کم شود. مردم بیشتر نیازمند کمک بلاعوض هستند تا بتوانند قد راست کنند.
پاشایی از ارومیه

   موضوع الکل‌های تقلبی کمتر از کرونا نیست
موضوع الکل‌های تقلبی در میان اخبار کرونا جدی گرفته نشد و شاید هم کم‌توجهی شد، اما واقعا تعداد مسموم‌شدگان و کشته‌شدگان با این الکل کمتر از آمار کرونا نیست و از مسئولان قوه‌قضاییه تقاضای برخورد جدی با توزیع‌کنندگان این الکل‌ها را داریم.
فیض آبادی از شیراز

   جلوی توزیع و فروش ویپ را بگیرند
از مسئولان تقاضا داریم جلوی توزیع و فروش ویپ یا همان سیگار الکترونیکی را بگیرند؛ چرا که تاکنون جان ده‌ها نفر را گرفته است. حتما باید ابعاد حادثه بزرگ‌تر شود تا جدی تلقی شود.
اسماعیلی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید