• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 18 فروردین 1399
کد مطلب : 97668
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NkYnv
+
-

با مردم

با مردم

  قرنطینه به‌طور جدی‌تر ادامه یابد
به‌عنوان یک مادر که از روز انتخابات تا امروز فرزندان و نوه‌ام را ندیده‌ام درحالی‌که بسیار دلتنگشان هستم، عاجزانه از مردم تقاضا دارم به قرنطینه توجه کنند و دولت هم تدابیری داشته باشد که کمترین تعداد کارمندان مجبور به حضور در محل کار خود باشند تا این زحمات و تحمل دوری‌های امثال ما بی‌ثمر نباشد. اگر به همین روال شهرها شلوغ باشند، کرونا همچنان در کشور ما جولان خواهد داد.
مهری رضایی از کرج 

   چراغ‌های آزاد‌راه گرمدره روزها هم روشن است
به‌نظر می‌رسد برنامه‌ریزی برای زمان روشن شدن چراغ‌های آزادراه کار سختی نباشد با این حال چراغ‌های آزاد‌راه گرمدره روزها روشن است. حداقل غروب‌ها که من از سر کار به خانه برمی‌گردم اینگونه است. شاید هم چراغ‌های آزادراه هنوز با ساعت قدیم کار می‌کنند.
سلگی از تهران

   استمهال در پرداخت وام و چک فقط شعار بود
اینکه در خبرها عنوان می‌کنند مسئولان بانک‌ها در پرداخت اقساط وام یا نقد شدن چک استثناهایی قائل می‌شوند تاکنون شعاری بیشتری نبوده است. خود من به‌عنوان یک کاسب خرد که چند جا بدهکاری اقساط دارم از 5فروردین تا امروز 4پیامک تأخیر در پرداخت اقساط دریافت کرده‌ام درحالی‌که واقعا کاسبی نداشته‌ام که بتوانم اقساط خود را بپردازم.
احمدی از آبیک قزوین

  پیاده‌روی بهاری نباید جزو ممنوعات قرنطینه باشد؟
صبح‌ها در محدوده پارک‌های قیطریه و جمشیدیه و ملت تعداد زیادی، به‌خصوص بانوان میانسال در حال پیاده‌روی دیده می‌شوند. درحالی‌که پارک‌ها بسته است، اما تردد از اطراف آنها ممنوع نیست و هر روز تعداد زیادی را بدون توجه به قرنطینه به پیاده‌روی سوق می‌دهد. مسئولان برخورد جدی با این موضوع کنند. گویا مردم ویروس کرونا را فراموش کرده‌اند.
فریدونی از تهران

  تعرفه 700هزارتومانی تست کرونا را کجای دلمان بگذاریم؟
به‌دلیل ابتلای مادر همسرم به کرونا همگی مجبور به انجام تست کرونا شدیم. آزمایشگاهی که به ما معرفی شد، خصوصی بود درحالی‌که آزمایشگاه‌های دولتی هم این کار را انجام می‌دادند. از این موضوع که بگذریم تست کرونایی که در دیگر آزمایشگاه‌ها 530هزارتومان انجام می‌شود در آزمایشگاه‌های خصوصی 700هزار تومان است که با تصور اینکه من و 4فرزند و همسرم این تست را انجام دهیم به‌ اندازه حقوق نگرفته یک‌‌ماه و نیم اینجانب باید هزینه تست بدهیم. وعده‌های مسئولان برای تست رایگان چه شد؟
فتحی از شیراز

   بسته حمایتی برای بخش‌های فعال گردشگری درنظر بگیرند
برخی بخش‌ها نظیر گردشگری به این سادگی‌ها از زمین برنمی‌خیزند و حتی اگر بسته حمایتی هم درنظر بگیرند بعید است که به این سرعت بتوانند خود را پیدا کنند. اگر بسته حمایتی برای فعالان بخش گردشگری، هتل‌ها و... درنظر بگیرند هر آنچه در این سال‌ها به‌صورت محدود برای این بخش انجام شده هم از بین خواهد رفت.
ذوالقدر از تهران 

   باید منتظر عواقب شلوغی شهرها در هفته‌های آینده باشیم 
به‌عنوان یک شهروند عادی اعلام می‌کنم که عواقب شلوغی شهرهای بزرگ مثل شیراز و اصفهان و مشهد در هفته‌های آینده آشکار خواهد شد. چرا مسئولان تا فاجعه رخ ندهد موضوع را جدی نمی‌گیرند؟ چرا پیشگیری نمی‌شود؟
بلیغ‌زاده از اصفهان

  مجلس شورای اسلامی چرا تعطیل است؟
توقع داریم مجلس‌نشینان و نمایندگان مردم مشغول خدمت‌رسانی و جلسه و رساندن معضلات مردم به گوش دولت و دیگر مسئولان باشند نه اینکه ما مجبور باشیم سرکار برویم و آنها تعطیل باشند.
بهمن‌پور از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید