• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 24 اسفند 1398
کد مطلب : 96991
+
-

فارست گامپ سینما کرونا گرفت

فارست گامپ سینما کرونا گرفت

سلبریتی و غیرسلبریتی برای کرونا توفیری ندارد؛ هر کس می‌تواند قربانی این ویروس باشد، هرچند نمی‌توان کتمان کرد اگر معروف و ثروتمند باشید، ابتلا به کرونا چه‌بسا مثل یک آگهی تبلیغاتی برای شما عمل کند و به محبوبیت و شهرت شما بیفزاید. به همین دلیل اصلا نباید تصور کرد که کرونا ویروسی دمکرات است. اما از میان سلبریتی‌های مشهور جهان، تا این لحظه تام هنکس، معروف‌ترین کسی است که به این ویروس مبتلا شده است. بازیگر فیلم‌های تحسین‌شده «فارست گامپ» و «نجات سرباز رایان» روز چهارشنبه در حساب کاربری شخصی‌اش در اینستاگرام از ابتلای خودش و همسرش به ویروس کرونا خبر داد. هنکس که به همراه همسرش، ریتا ویلسون، برای بازی در فیلم جدیدش به استرالیا سفر کرده، تأیید کرد که جواب تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است.
هنکس نوشت: «کمی احساس خستگی می‌کردیم، انگار که سرما خورده باشیم و بدن‌ درد داشته باشیم. ریتا کمی لرز داشت که می‌آمد و می‌رفت. همینطور کمی تب. برای اینکه کار درست را انجام داده باشیم، چراکه این چیزی است که جهان الان به آن نیاز دارد، تست کرونا دادیم و جواب مثبت بود.
خب، حالا باید چه کرد؟ پزشکان دستورهایی داده‌اند که باید اجرا کنیم. ما تست می‌دهیم، تحت مراقبت قرار می‌گیریم و تا زمانی که برای سلامتی و ایمنی جامعه لازم باشد، قرنطینه می‌شویم. هرچه پیش ‌آید خوش‌آید، اینطور نیست؟ شما را در جریان می‌گذاریم.» 
یکی از واکنش‌های بامزه به این پست تام هنکس، کاربری بود که با اشاره به نقش او در فیلم فارست گامپ نوشت ظاهرا هنکس نتوانسته از کرونا سریع‌تر بدود. هنکس در این فیلم نقش پسر جوانی را بازی می‌کرد که بسیار سریع می‌دود و همین توانایی باعث می‌شود که زندگی‌اش زیر و رو شود.
هنکس در پست بعدی‌اش از کسانی که به او و همسرش ابراز محبت کردند تشکر کرد و گفت آنها در قرنطینه هستند تا افراد دیگری را مبتلا نکنند؛ چراکه این بیماری می‌تواند برای بعضی‌ها مشکلات جدی‌ای ایجاد کند. او پستش را با دیالوگ معروفی از فیلم ورزشی «لیگ خودشان» (ساخته پنی مارشال) که در سال1992 در آن بازی کرد به پایان برد: «به‌رغم همه این اتفاقات، در بیسبال جایی برای گریه‌کردن وجود ندارد.»
هنکس قرار است در فیلم جدید باز لورمان به نام «الویس» که درباره زندگی خواننده افسانه‌ای الویس پریسلی است بازی کند. او در این فیلم در نقش کلنل تام پارکر، دوست و مدیر برنامه الویس، ظاهر می‌شود.
هنکس در سال2019 انیمیشن «اسباب‌بازی4» (صداپیشه کلانتر وودی) و فیلم «یک روز زیبا در محله» (ساخته ماریل هِلِر) را بر پرده داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید