• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 20 اسفند 1398
کد مطلب : 96811
+
-

با مردم

با مردم







پرستاران و پزشکان گیلانی نیازمند کمک فوری هستند
عده‌ای از پرستاران گیلانی در نبود ضروری‌ترین امکانات پیشگیری از ابتلا به کرونا در حال خدمت رسانی هستند، بدون آنکه توقع مادی داشته باشند؛ اما از مسئولان توقع داریم تجهیزات مورد نیاز این قشر را فراهم کنند تا همه روزه شاهد بستری شدن یا مرگ همکاران بخش کادر درمان نباشیم.
پرستاری از بیمارستان امینی لنگرود

محتکران ماسک و مواد ضدعفونی اعدام شوند
از قوه قضاییه تقاضا داریم آنهایی که دست‌اندرکار احتکار ماسک و مواد ضدعفونی بوده‌اند را معرفی و اعدام کند تا مردم کمی آرام شوند. کافیست چند نفر محتکر سودجو اعدام شوند تا دیگر کسی جرأت نکند با جان مردم بازی کند.
مجیدی از تهران

میدان ماهی‌فروشان از مراکز شیوع کروناست
شاید در این شرایط اصرار روی این خواسته به نفع صیادان و ماهی‌فروشان نباشد، ولی از آنجا که ماهی‌ها را در فضاهای خنک و سرد نگه می‌دارند و ویروس کرونا هم در چنین فضاهایی شیوع بیشتری می‌یابد، جا دارد مسئولان نسبت به تعطیلی فوری این مراکز در شمال کشور که تعداد آنها هم کم نیست اقدام کنند.
رسولی از بابل

چرا برخی روزنامه‌ها منتشر نمی‌شوند
در این شرایط بحرانی که به‌دلیل ترافیک بالا و نیز اقدامات فیلترینگ سرعت اینترنت بسیار پایین است، روزنامه شاید مطمئن‌ترین راه دریافت اطلاعات درست و تحلیل‌ها باشد، اما متأسفانه بسیاری از روزنامه‌ها جسته و گریخته منتشر می‌شوند. برای جلوگیری از شیوع کرونا هم می‌توان از پیک‌های روزنامه فروش استفاده کرد تا مردم مجبور به بیرون آمدن از خانه نباشند.
سالاری از تهران 

اتوبوسرانی کرج، اتوبوس‌ها را ضدعفونی نمی‌کند
اتوبوسرانی کرج تاکنون اتوبوس‌ها را ضدعفونی نکرده و برای جلوگیری از شیوع بیماری ساعت کار اتوبوس‌ها را کم کرده که این امر باعث سرگردانی مردم شده است. من راننده اتوبوس در خط فردیس به کرج هستم و بعد از کم شدن ساعات کار و ضدعفونی نشدن اتوبوس‌ها هر روز با درگیری و فحش روبه‌رو می‌شوم. من چه گناهی کرده‌ام که باید سپر مسئولان شوم؟
هادی رضایی اورزمان ازفردیس کرج
 
جلوی تردد وانت بارهای ضایعات را بگیرند
با سپاس از مسئولان به‌دلیل قرنطینه کردن شهرهای مختلف، از مسئولان تقاضا می‌شود جلوی فعالیت وانت بارهای حمل‌ونقل ضایعات که آلودگی شدیدی دارند را بگیرند. این کار به‌خصوص در شهرهایی مانند تهران، گیلان و مازندران واجب است.
اورنگ از تهران 

مسئولان بگویند ماسک و ژل‌های کشفی چه شدند؟
واقعاً تأسف انگیز و‌خجالت آور است که در کشورِ ما، ماسک تنفسی کاغذی، ژل شست‌وشو و مواد ضدعفونی‌کننده که گفته می‌شود میلیون‌ها عدد از آن‌را در عملیات جست‌وجو از احتکارگران سودجو و فرصت طلب کشف کرده‌اند، هنوز نایاب است! اگر فقط بخش کشفیات این اقلام از کانال درست در اختیار عموم قرار می‌گرفت چه بسا هم‌اکنون وضعیت بهتری در کنترل بیماری کرونا داشتیم.
هم‌اکنون به‌خاطر همین سودجویی در هیچ کجای استان اصفهان ماسک و ژل به قیمت اصلی و مصوب پیدا نمی‌شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

 تعطیلی تابستانی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در اسفند اجرایی شود
دولت به‌خاطر کرونا ازکارخانه‌ها وکارگاه‌ها وجاهایی که تعطیلات تابستانی دارند بخواهد امسال به‌جای تابستان الان تعطیل شوند و  در عوض هنگام تعطیلات تابستانی کار کنند.
دشتی از تهران 

در میادین تره بار به مشتریان دستکش بدهند
با توجه به نبود دستکش در بازار از مسئولان تقاضا داریم دستکش‌های فریزری یا لاتکسی را در اختیار میوه فروشان قرار دهند که آنها هم آن را به مشتریان ارائه کنند تا احتمال انتقال ویروس کم شود.
ازلی از کرج

تلفن‌های مسکن مهر جواب نمی‌دهد
تلفن‌های دفاتر مسکن مهر در این شرایط که لازم است حتی الامکان از منزل خارج نشویم، جواب نمی‌دهند و چاره‌ای جز مراجعه حضوری نمی‌گذارند!
متقاضی مسکن مهر هشتگرد

این خبر را به اشتراک بگذارید