• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 19 اسفند 1398
کد مطلب : 96732
+
-

با مردم

با مردم







نیمه شب پیام بهداشتی نفرستند
از اینکه وزرات بهداشت به فکر سلامت ماست سپاسگزاریم اما واقعا از ساعت 2تا 6صبح زمان ارسال پیام است؟ اگر هم مشکل از مخابرات است تقاضا داریم نسبت به رفع مشکل اقدام کند.
رحمتی از مشهد

بسته پیشگیری از کرونا را به سرپرست خانوارها بدهند
با توجه به کمبود شدید ماسک، الکل، دستکش و ژل در تمام شهرها و سودجویی عده‌ای از فرصت‌طلبان، پیشنهاد می‌کنم به کمک آن 300هزار نیروی کمکی، این لوازم را به‌صورت بسته‌های مشخص بین سرپرستان خانواده‌ها پخش کنند تا از ورود این لوازم به بازار سیاه جلوگیری شود.
اعتمادی از تهران

نظامی‌ها لباس مخصوص پیشگیری از کرونا ندارند
چرا پرسنل نیروی انتظامی از سرباز گرفته تا ارشدها و همچنین ارتشی و سپاهی و غیره که بی‌منت در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند از لباس مخصوص پیشگیری از کرونا استفاده نمی‌کنند، مگر لباس نظامی از ورود ویروس کرونا به بدنشان جلوگیری می‌کند؟ اول باید به فکر پیشگامان مبارزه با کرونا باشند.
شهرام فردی از رشت

مسئولان مراقب تکرار ماجرای خون‌های آلوده باشند
مسئولان عزیز حواسشان باشد که کشورهایی که قصد کمک و ارسال اقلام پزشکی و بهداشتی دارند ماجرایی شبیه خون‌های آلوده که چندسال پیش که از فرانسه وارد شده بود، تکرار نشود.
شهاب از تهران 

سودجویان دست از گرانفروشی برنمی‌دارند
متأسفانه عده‌ای بدون توجه به شرایط اقتصادی مردم مبادرت به گرانفروشی می‌کنند و در اعتراض نیز اعلام می‌کنند کسب و کار نیست، آیا این دلیل گرانفروشی می‌شود. اگر جلوی این مشکل گرفته نشود تبدیل به بحران خواهد شد.
شهروند پردیسی

فرصت مناسبی برای نشان دادن توان دانشمندان است
اگر دانشمندان ایرانی بتوانند واکسن ضد‌کرونا را کشف کنند علاوه بر سرافرازی ایران اسلامی بزرگ‌ترین خدمت به بشریت خواهد شد. ضمن اینکه مشخص می‌شود آنچه در تمام سال‌ها از پیشرفت ایران در زمینه‌های علمی و پزشکی اعلام شده کاملا کاربردی بوده است.
طاهر بلغار ازتهران

علت ‌انتخاب نشدن رئیس هلال احمر چیست
در شرایطی که هر روز با بحرانی تازه مواجه می‌شویم، آیا رئیس جمعیت هلال احمر نباید زودتر تعیین شود. اکنون 3‌ماه است که این سازمان مهم بدون رئیس است و طبیعتا روی کل مجموعه آن و نیز کشور اثر دارد.
قائمی از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید