• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 10 اسفند 1398
کد مطلب : 96136
+
-

بورس لوله و اتصالات


   اگر با مشاغل مرتبط با لوله‌کشی ساختمان مرتبط هستید یا اینکه قصد خرید انواع لوله و اتصالات برای انجام تعمیرات منزل یا محل کارتان را دارید، توجه داشته باشید که در تهران علاوه بر خیابان بنی‌هاشم و ابتدای خیابان امام‌ خمینی می‌توانید برای خرید این اقلام راهی راسته بازار خیابان ملاصدرا شوید.
  در بورس فروش لوله و اتصالات خیابان ملاصدرای تهران انواع لوله و اتصالات مانند لوله‌های گالوانیزه، لوله‌های آهنی، چدنی، پلاستیکی و... عرضه می‌شود اما اگر دغدغه قیمت خرید این اقلام از راسته بازار مذکور را دارید بهتر است قبلا مظنه‌ای از قیمت و کیفیت انواع لوله و اتصالات عرضه شده در راسته بازارهای مشابه داشته باشید.
  توجه داشته باشید که در این راسته بازار نیز مانند راسته بازارهای بنی‌هاشم و امام خمینی، علاوه بر لوله و اتصالات، می‌توانید انواع چینی‌آلات بهداشتی، کاشی و سرامیک مورد نیازتان در انواع داخلی و محدود محصولات عرضه‌شده به نام برخی برندهای خارجی را نیز خریداری کنید.
  اگر محدودیت زمانی برای خرید ملزومات مورد نیاز از این راسته بازار را ندارید، بهتر است صبح‌ها برای خرید به این محل مراجعه کنید.
  راسته بازار لوله و اتصالات ملاصدرا در محدوده اصلی طرح ترافیک قرار ندارد و برای خرید از آن می‌توانید از وسایل نقلیه شخصی نیز درصورت داشتن شانس برای پیدا کردن جای پارک، استفاده کنید .

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :