• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 8 اسفند 1398
کد مطلب : 96110
+
-

با مردم

افتادن و پنچر شدن صدها ماشین در اتوبان قزوین ـ کرج
در روز برفی 7اسفند ده‌ها ماشین که در اتوبان قزوین ـ کرج حدفاصل هشتگرد تا کمالشهر در حال تردد بودند در چاله‌ها و دست‌اندازهای اتوبان افتاده یا پنچر شدند به‌گونه‌ای که تا چشم کار می‌کرد ماشین‌ها به‌دنبال یدک‌کش یا درحال پنچرگیری خودرو بودند که خود این عامل باعث ترافیک دوچندان روز برفی شده بود.

بهنام حیدری از هشتگرد

منابع ملی روستای کیشخانی ماسال با خاک یکسان شد
در روستای کیشخانی شهرستان ماسال گیلان شخصی با بولدوزر و بیل مکانیکی شخصی منابع ملی را با خاک یکسان کرده و به اعتراضات مردمی هم توجه ندارد. از مسئولان منابع طبیعی و استانی تقاضا داریم به داد این منطقه بکر و زیبا برسند.
دوست محمدی از ماسال

چرا با کشیدن قلیان در این شرایط برخورد نمی‌شود
با توجه به هشدارهای جدی و مکرر درباره عوارض و خطرات مصرف قلیان و نیز شیوع بیماری کرونا چرا با کشیدن قلیان، تولید و فروش آن برخورد نمی‌شود؟
سلیمان بلغار از تهران

سونوگرافی‌های شبانه‌روزی کرج فعال نیستند
در کرج اگر بیماری نیمه شب به سونوگرافی نیاز داشته باشد 3مرکز امکان انجام را دارند، مرکز بهار، بیمارستان کسری و بیمارستان کمالی که در ناباورانه‌ترین حالت ممکن هیچ کدام‌شان سونوگرافی نمی‌کنند. در نیمه شب هفتم اسفند درحالی‌که همسرم از درد ورم لوزالمعده مکرر تهوع داشت و از درد اشک می‌ریخت هیچ مرکزی انجام سونوگرافی برای وی را قبول نکرد تا به تشخیص پزشکی کمک شود. واقعا این شرایط در ‌شأن کلانشهر پرجمعیتی مانند کرج است؟
جعفری از کرج

کلاس‌های آموزشی می‌توانند عامل شیوع کرونا باشند
باتوجه به تعطیلی مراکز آموزشی بر اثر شیوع کرونا که بسیار هم بجاست چرا ستاد ترخیص خودرو هنوز کلاس‌های آموزشی را تعطیل نمی‌کند؟ این کلاس‌ها که اغلب هم شلوغ هستند می‌توانند عامل ابتلای هموطنان بیشتری به این بیماری باشند.
محمدپور از تهران

 فعالیت تالارهای پذیرایی و عروسی می‌تواند خطرساز باشد
در شرایط شیوع کرونا تعطیلی مراکزی که امکان تجمع درآنها وجود دارد بدیهی است. با این حال و به‌رغم صدور دستور برای عدم‌برگزاری مجالس و مهمانی‌ها در تالارها همچنان عروسی و مهمانی‌های مختلفی در تالارهای مختلف برپاست که می‌تواند عامل انتقال بیماری باشد. از دستور صحیح مسئولان مبنی بر حمایت از صاحبان میهمانی‌ها بسیار سپاسگزاریم و توقع داریم تالارهای پذیرایی بر اثر به تعویق افتادن مراسم وجهی از صاحب مجلس نگیرند.
طوسی از تبریز

ترس از کرونا بدتر از خود بیماری است
هرچند ویروس کرونا بسیار با سرعت منتشر می‌شود ولی در مقایسه با برخی ویروس‌های مشابه میزان مرگباری آن کمتر است. همانطور که مسئولان اعلام می‌کنند با رعایت نکات بهداشتی می‌توان بر ترس و استرس غلبه و از این برهه عبور کرد.
نوحی از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید