• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 28 بهمن 1398
کد مطلب : 95337
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/4x6W7
+
-

جمعه‌بازار پارکینگ پروانه


ـ اگر اهل گشت‌و‌گذار در بازارهای خاص ایام هفته هستید، بهتر است سری به بازار پارکینگ پاساژ پروانه در خیابان جمهوری روبه‌روی ساختمان پلاسکو بزنید؛ راسته بازاری که اخیرا شایعه تعطیلی آن مطرح شد، اما توسط معاون بنیاد مستضعفان تکذیب شد.
ـ این راسته بازار فقط روزهای جمعه از ساعت 8صبح تا 6 بعدازظهر دایر است. در واقع در محلی برپا می‌شود که از شنبه تا پنجشنبه پارکینگ خودروهایی است که در ایام عادی هفته در پاساژ پروانه تردد دارند.
 ـ در این راسته بازار انواع و اقسام وسایل و ملزومات دست‌دوم به فروش می‌رسد و فروشندگان در نقاط مختلف این پارکینگ به فروش محصولات مختلف مشغول هستند. در ورودی و طبقه اول بیشتر وسایل قدیمی مثل عتیقه‌جات، ظروف قدیمی مسی، چینی، بلور و...، ساعت، تسبیح و هر چه که فکرش را بکنید به فروش می‌رسد.
ـ طبقات بالاتر این پارکینگ به لباس، کیف و کفش، فرش، وسایل دست‌ساز و... اختصاص دارد که البته بین اجناس دست‌دوم برخی کالاهای نسبتا جدید و بی‌کیفیت نیز عرضه می‌شود. اگر قصد خرید ندارید نیز شاید بتوان گفت این راسته بازار به نوعی موزه اشیای قدیمی است که ارزش دیدن دارد.
ـ همانند سایر بازارهای موقتی بهتر است هنگام رفت و آمد در این راسته بازار مواظب جیب و کیف خود باشید و تا حد امکان از به همراه داشتن وجه نقد و اشیای قیمتی و گرانبها خودداری کنید. اگر قصد خرید دارید زودتر بروید، چراکه از ساعت 15به بعد فروشندگان کم‌کم وسایل خود را جمع می‌کنند و آماده رفتن می‌شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید