• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 21 بهمن 1398
کد مطلب : 94815
+
-

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های 22بهمن را اعلام کرد‌

راهپیمایی با تمثال سردار دل‌ها

نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته در نشست خبری برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد. امسال در بیش از ۵۲۰۰ نقطه شاهد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود‌ که نشان‌دهنده استثنایی‌ترین پدیده تاریخ است، زیرا بعد از 40سال چنین بزرگداشتی برپا می‌شود. وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی که با سالروز پیروزی انقلاب مصادف شده است، گفت: ۲۲‌بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود زیرا معطر به عطر نه یک شهید بلکه یک مکتب است و مناسبت آن شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است. به گزارش فارس، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۲۲ بهمن امسال یادآوری راه سردار دل‌ها و اعلام نفرت از شیطان بزرگ و تأکید بر لزوم خروج آمریکا از منطقه است.

خانواده شهید سلیمانی، میهمان ویژه مراسم
 وی اظهار داشت: میهمان ویژه مراسم یوم‌الله ۲۲‌بهمن در تهران خانواده سردار شهید سلیمانی خواهند بود و در تلاشیم با مساعدت خانواده سردار از وصیت‌نامه ایشان رونمایی کنیم. لطفی افزود: همچنین اعلام محکومیت معامله قرن نیز جلوه دیگری به راهپیمایی امسال خواهد داد. قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال ان‌شاءالله هر ایرانی با تمثال سردار سلیمانی در راهپیمایی حضور خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد: اگرچه با همه ملاحظات اعلام شد که در تهران ۷ میلیون نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کرده‌اند و در بسیاری از شهرها امکان تشییع سردار مهیا نشد، اما در ۲۲‌بهمن مردم بیش از پیش باشکوه‌تر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

حضور هزاران عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی 
وی در ادامه، عنوان کرد: بیش از ۶‌هزار عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی‌های سراسر کشور در ۲۲‌بهمن را پوشش خواهند داد که ۳۰۰ نفر آنها عکاسان و خبرنگاران خارجی خواهند بود. 

رونمایی از وصیت‌نامه حاج قاسم توسط سردار قاآنی

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه تهران بزرگ و رئیس ستاد بزرگداشت اربعین سردار سپهبد شهید سلیمانی روز گذشته در نشست خبری درباره برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای مراسم اربعین این شهید بزرگوار اظهار کرد: مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پنجشنبه ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای تهران برگزار خواهد شد که در این مراسم مهمانانی از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت. او افزود: در این مراسم وصیت‌نامه شهید توسط سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت می‌شود و علاوه بر این سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز به ایراد سخن می‌پردازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :