• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 20 بهمن 1398
کد مطلب : 94690
+
-

بورس پارچه میری تجریش


  اگر علاقه یا مهارتی برای دوخت و دوز لباس دارید یا اینکه جزو افرادی هستید که به‌جای خرید پوشاک و منسوجات آماده ترجیح می‌دهید با خرید پارچه و دوخت آن ضمن صرفه‌جویی در هزینه، محصول دلخواه‌تان را تهیه کنید، بورس پارچه بازار میری تجریش بین سرپل تجریش و میدان قدس ازجمله راسته‌های فروش انواع پارچه و لوازم خرازی است.
  فروشگاه‌های این پاساژ  نیز مانند بازار پارچه مولوی انواع محصولات در رنگ و طرح‌های مختلف را از جلو در تا داخل مغازه کنار هم چیده‌اند و شما می‌توانید با توجه به جنس و طرح پارچه بهترین خرید را داشته باشید. اگر پارچه مورد نظر را پیدا نکردید می‌توانید شماره تماس خود را به فروشنده‌ها بدهید تا به محض موجود شدن آن به شما اطلاع دهند.
  از نظر قیمت نیز برخی مشتریان نرخ پارچه و محصولات خرازی عرضه شده در این راسته بازار را معادل یا ارزان‌تر و برخی دیگر گران‌تر از بورس پارچه مولوی قلمداد می‌کنند پس اگر دغدغه قیمت خرید پارچه را دارید بهتر است از قبل اطلاع کافی از قیمت‌ها داشته باشید تا هنگام خرید راحت‌تر قیمت‌ها را مقایسه و سپس تصمیم بگیرید.
  علاوه بر پارچه در این راسته بازار چند مغازه فروش انواع ملزومات خرازی از انواع نوار و خرج کارها نیز وجود دارد که می‌توانید سایر اقلام مورد نیاز برای خیاطی و دوخت و دوز را به طو یکجا در این پاساژ خرید کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید