• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 20 بهمن 1398
کد مطلب : 94688
+
-

خرید ماشین لباسشویی


   اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید، باید علاوه بر درنظر گرفتن بودجه خانوار و تناسب آن با برند و کارکرد انواع ماشین لباسشویی، اطلاعات کافی و به‌روز در مورد بازدهی و کم و کیف این محصولات متناسب با نوع کاربرد و نیازتان داشته باشید.
   توجه داشته باشید که گرچه هنوز هم ماشین‌های لباسشویی سطلی با قیمت کمتر سهمی حداقلی از بازار این محصول را دارند اما اغلب سهم بازار در اختیار ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک است که در ساخت موتور آن از دو فناوری تسمه‌ای و گیربکسی استفاده شده است. موتورهای تسمه‌ای سروصدا و لرزش بیشتری نسبت به انواع گیربکسی دارای شست‌وشوی بهتر و طول عمر بیشتردارند.
   نکته قابل توجه دیگرانتخاب محصولی با حجم و وزن مخزن مناسب است اگر خانواده کم‌جمعیتی هستید که به استفاده روزانه از ماشین عادت دارید، لباسشویی‌های دارای حجم مخزن ۵ تا ۷ کیلویی را انتخاب کنید، ماشین لباسشویی‌های با حجم مخزن 7، 9و 14کیلوگرمی مناسب خانوارهای با جمعیت بیشتر است که معمولا با جمع شدن لباس‌ها آخرهفته ازآن استفاده می‌کنند.
   پس از قیمت، اگر برند و داخلی و خارجی بودن ماشین لباسشویی اولویت نخست شما نیست بهتر است هنگام خرید نگاهی نیز به داخل مخرن ماشین لباسشویی بیندازید؛ چرا که هرچه حفره‌های مخزن ریزتر باشد، احتمال آسیب به الیاف پارچه کمتر بوده و پس از شست‌وشو لباس‌های تمیزتری را خواهید داشت.
   دقت کنید که با پیشرفت فناوری ساخت، تکنیک‌های شست‌وشوی ماشین‌های لباسشویی نیز متنوع‌تر شده و این محصولات پیشرفته امکانات جدیدی مانند انتخاب شست‌وشو براساس جنس و نوع لباس، خشک کردن، آبکشی، بخارشویی، برنامه‌ریزی زمان شست‌وشو و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.
    برندهای مختلف برای افزایش قدرت رقابت خود در بازار امکانات اختصاصی را در تولید محصولاتشان طراحی کرده‌اند اما توجه داشته باشید که این امکانات جدید تنها با قیمت‌های بیشتر به شما عرضه می‌شود پس درصورتی که نیازی به برنامه‌های متعدد و متنوع ماشین لباسشویی ندارید با خرید انواع ساده‌تر در بودجه خانوارتان صرفه‌جویی کنید. میزان مصرف انرژی، سطح صدا و دور موتور از دیگر نکات مهم برای خرید ماشین لباسشویی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید