• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 19 بهمن 1398
کد مطلب : 94628
+
-

خبرهای کوتاه/شهر

  افتتاح «بوستان زندگی» تا انتهای سال
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از افتتاح بوستان زندگی در محله شهید هرندی تا انتهای سال خبر داد.
«علی‌محمد مختاری» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در سال۹۸ توانستیم تعداد زیادی از پروژه‌های محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را افتتاح کنیم و مورد بهره‌برداری قرار دهیم. تعداد دیگری از بوستان‌های در حال تکمیل نیز تا پایان اسفند‌ماه افتتاح می‌شوند و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

  لزوم به‌کارگیری اتوبوس‌های برقی در پایتخت
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: با توجه به آمار جانباختگان به‌دلیل آلودگی هوا به‌دنبال به‌کارگیری اتوبوس‌های برقی هستیم.محمود ترفع در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم تجهیز پایتخت به اتوبوس‌های برقی گفت: تأکید شهردار تهران بر این است که بخشی از اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌طور حتم برقی باشند و ما داخل کشور شرکت‌هایی را داریم که برنامه‌ریزی آنها به‌گونه‌ای است که می‌توانند در آینده اتوبوس برقی تولید کنند.

  کاشت درخت؛ حربه زمین‌خواران محله اسلام‌آباد
شهردار منطقه۲ تهران گفت: افراد سودجو برای تصاحب اراضی محله اسلام‌آباد، با کاشت درخت سعی در اثبات مالکیت خود بر زمین داشتند. رسول کشت‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اجرای طرح ساماندهی محله اسلام‌آباد جنوبی گفت: اجرای فاز نخست عملیات شناسایی و تخریب واحد‌های غیرمجاز ساخته‌شده در محله نیایش با هدف حفظ منابع و جلوگیری از زمین‌خواری انجام می‌شود.او با اشاره به روددره اوین افزود: روددره اوین و محله اسلام‌آباد ازجمله مناطقی هستند که از سالیان قبل ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در آنجا انجام شده و گروهی از مردم در واحد‌های مسکونی غیرمجاز و آلونک‌های محله در حال زندگی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید