رئیس هیأت مدیره شرکت شهروند از ارسال ۲۷ کامیونت بار کالا و ملزومات اساسی و مورد نیاز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی نسب درخصوص مسئولیتهای اجتماعی شهروند گفت: «فروشگاههای زنجیرهای شهروند همانطور که از نامش مشخص است از نظر اجتماعی به بدنه مدیریت شهری و شهروندان متصل است که این مسئله ناشی از درک احساس مسئولیت میان مردم بهویژه مشتریان و تامین کنندگانی است که با ارائه کالاها و محصولات به قیمت مناسب و کیفیت بالا در امر خدمت رسانی به شهروندان کمک میکنند.»
او ادامه داد: «ما در مجموعه شهروند پس از سیل اخیر سیستان و بلوچستان توانستیم با برگزاری جلسات مختلف با تامینکنندگان محصولات خود، آنان را مجاب کنیم که شرکت شهروند درخصوص رسالتها و مسئولیتهای اجتماعی بنگاههای اقتصادی در قبال هموطنان آسیب دیده، مسئول است. خوشبختانه تامینکنندگان با همراهی و درک مناسبی که از وظایف و رسالتهای اجتماعی این مجموعه دارند از کمک رسانی به هموطنان سیلزده استقبال کردند تا جایی که بخش زیادی از ملزومات مورد نیاز هموطنان را توانستیم با مشارکت تامینکنندگان کالا و شهرداری تهران تامین کنیم.»
اسلامینسب درخصوص استقبال مردم از کمکهای شهروند به مناطق سیلزده عنوان کرد: «مردم استقبال بسیار خوبی از این رفتار خیرخواهانه داشتند. شاید در جریان کمک رسانیها حضور فیزیکی نداشتند، ولی کمکهای این مجموعه با مشارکت و حمایت مشتریان، سهامداران و تامینکنندگان جمعآوری شده است که میتوانیم نقش مردم را به وضوح در این اقدام انسان دوستانه مشاهده کنیم. انجام مسئولیتهای اجتماعی و اقدامات اینچنینی از سوی شرکتهای اقتصادی نوعی احساس مسئولیت مشترک ایجاد میکند تا شهروندان تصور نکنند صرفا خریدار هستند، بلکه میتوانند علاوه بر خرید در اقدامات خداپسندانه نیز شریک باشند.»
چهار شنبه 16 بهمن 1398
کد مطلب :
94462
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/ER84Y
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved